me has happee!

IMG_7505

Voi apua! Faija sai tossa pari viikkoa sitte tiedon yhestä apurahasta, jonka se sit sai tänään. Ja se oli pistäny mun tilille 400€?!?! No en kyllä valita, mutta oon vähän ihmeissäni :-D Kelasin käydä ostaa täs täl viikol ton 50mm objektiivin ku nyt on rahaa millä mällätä... Ja saan kivasti rahaa Ruotsiinki mukaan. Tää on ihan luksusta mulle ku en yleensä saa ikinä rahaa porukoilta tekemättä mitään. Mun kuukausirahaki on vaivaset 10€ :-D

Mutta joo. Oon vähän ihmeissäni ku kukaan ei vastaa mun viesteihin, mutta eipä siinä mitään. Voinpahan erakoitua rauhassa ku kukaan ei kaipaa mua, yhyyyy. No ei. Ehkä kaikilla on kiire ja ne ei kato puhelimiaan :-D En tiiä. (HITTO VIE VAIMO, VASTAA!)

Tässä postauksessa ei siis oo mitään tän suurempaa pointtia. Oon vaan niin ilonen, että oli pakko tulla hehkuttaa iloisen ilmeen kera :-) Kiwaisaa kesäiltaa kaikille!

14 comments:

  1. Anonymous9:59 pm

    ää vähänkö oon kateellinen!! :D mut kivaaa jos saat sen objektiivin ni meki päästään osallisiks tästä riemusta ku tulee vieläki hienompii kuvii :D ja tietty ostosesittely-postaukset ruotsista on JEEES joten kiva juttu tää on meilleki :D oot söpö tos kuvas <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:57 pm

    ootko tehny jotain sun kulmille? :) ne näyttää nyt paljon luonnollisemmilta ku ennen ja on oikeestaan ihan täydelliset nyt!

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    hahah voi sua :-D kiitos ♥

    ANONYMOUS
    itse asiassa en oo, mut oon lopettanu kulmakynän käyttämisen :-) eli pistän vaan sitä lumenen kulmageeliä ja korkeintaan joitain kohtia parantelen kynällä. ja voi kiitos! mäki kyl tykkään enemmän ku edellisistä :-)

    ReplyDelete
  4. voi ihana tuo kuva ku hymyilet, oot kaunis!:-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:23 pm

    voooi oot söpö! :-------))) ja huisii oon kateellinen! mut kivaa jos ostat sen objun :))

    ReplyDelete
  6. mullekki kelpais tollaset määrät ylimäärästä rahaa :D ois kyllä tarpeen!
    anyways, sait musta sulle uuden lukijan, ihan blogi tämä :)

    http://wonderdough.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. SUSKI
    no uskon :-D ilahduin iteki kauhiasti (ihan ku ei kävis tosta postauksesta jo ilmi...)! ja voi kiitos! :---)

    ReplyDelete
  8. Vitsi sulla on ihan tosi jees blogi 8) Tykkään täst ulkoasust!

    ReplyDelete
  9. VERGION
    voi kiitos! :---)

    ReplyDelete
  10. joo kelpas miullekkii et ko käy kattelemas tilin saldoo automaatilla nii ois pamahtanu kevyet 400 euroo! :D oot muuten ihan sairaan nätti tossa kuvassa ♥

    ReplyDelete
  11. Anonymous2:51 pm

    öö.. tykkäätkö sie tytöistä? niiku siinä mielessä :D ja tää ei oo mitään vittuilua, mietin vaan.

    ReplyDelete
  12. NINA
    hahah :---D oli joo ihan ilonen yllätys! ja voi kiitos ♥

    ANONYMOUS
    en tykkää :-) toi vaimojuttu on yks inside-läppä :-D

    ReplyDelete
  13. Rahaa <3 Kävis mullekkin, mut kyllähän se muakin oottaa sitten kuun lopussa kun duunit loppuu!
    Tosi nätti toi eka kuva.:)

    ReplyDelete
  14. OONA
    rahaa ei voi ikinä olla liikaa :-D ♥ ja kiitos! :-)

    ReplyDelete