lomapäivän kuvasaldoa

IMG_7237IMG_7202IMG_7246IMG_7258kesäkollaasiiIMG_7240

Vuoden valkoisin luontokuvaaja ilmottautuu... Arvatkaa kuka makas just kaks tuntia auringossa shortseissa ja bikinin yläosassa ja atm näyttää siltä, että oon edelleen kirkkaan valkonen. Nyt ehkä astetta vähemmän hehkuvan valkonen, mutta erittäin valkonen silti... :-D No ehkä sit ku oon toistanu tän 10 kertaa, alan olla lievästi punertavan rusehtava...

Meillä on pieni tilanne käynnissä himassa ni oon vähän harvasananen just nyt... Huomenna äidin synttärit ja mä en oo puheväleissä sen kanssa. Niin sitä pitää! Ja arvatkaa onko mulla mitään lahjaakaan sille ja kaupat sattuu olemaan kiinni. Joo, kuulostaa varsin täydelliseltä.

Nyt mä mietin pääni puhki, mitä ihmettä tässä keksisi... Laters!

10 comments:

  1. Anonymous6:08 pm

    ihania kuvia! oot niin taitava <3 ja hei koita sopia äitis kanssa, riitely ei tee hyvää kellekään :(

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    voi kiitos :-) ja just saatiin sovittua :----)

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:17 pm

    hyi, mul on varvasfobia ja tuo yks kuva ei tehny hyvää :----( yyhyy. Mut ihanaa et sovitte jo äippäs kans.

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    miten voi olla varvasfobia?! apua, pelkäätkö sä niinku omiaki varpaitas? kuulostaa kauheelta :-D ja juu on ihanaa :-)

    ReplyDelete
  5. i like your pictures :)
    x franzi

    ReplyDelete
  6. FRANZI
    thank you! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous6:01 pm

    mie inhoon kaikkia varpaita, joo jopa omia, onneks sukat on keksitty xD

    ReplyDelete
  8. ANONYMOUS
    no hui, kuulostaapa kauhialta :O sorgenit jos järkytin varpaillani :-(

    ReplyDelete
  9. aaa aivan upeita kuvia! :)

    ReplyDelete
  10. SOFIA
    voi kiitos! :----)

    ReplyDelete