kreikan ostokset

En tosiaan pahemmin shoppaillu tuolla, mutta nää jutut tarttu kuitenki mukaan ja en vois tyytyväisempi olla :-D Tai oisin kyl halunnu löytää farkkushortsit, mutta siellä oli vaan rumia ja mä haluun korkeevyötäröiset, eikä siellä ollu sellasia... Mut tässä nää ny kuitenki!

IMG_8764

Oon ettiny kauan ja hartaasti täydellistä farkkupaitaa ja oon meinannu sortuu miljoonasti ostaa monta "ihan kivaa" versiota, mut nyt löysin just sellasen, josta tykkään älyttömästi.
Från Pull & Bear, 20€

IMG_8759

Nahkanauha från joku turistikauppa, 2,50€. Aion pitää tätä niin kauan, että tää irtoo tai wanhat tulee vastaan :-D

IMG_8773

Punanen ja vaaleenpunanen "bandana" från joku turistikauppa, 2€/kpl. Oisin halunnu myös valkosen, mut ei siel ollu...

IMG_8767

Arskat från joku turistikauppa, 7€

Että semmosia. Nyt istun himassa ja koitan kerätä kaikkia mahollisia energioita, että jaksaisin hymyillä edes vähän. Mulla alkaa huomenna työt, joka tarkottaa sitä, että mä oon huomisesta lähtien koko heinäkuun ihan törkeen väsyny... No rahaa tulee sitten semmoset kaksi tonnia, että repikäähän siitä ja kuolkaa kateuteen :----D

Mua piristää nyt kylläkin se tieto, että ens perjantaina suunnataan Camin mökille ilman valvovia silmiä muutaman vanhan luokkalaisen kanssa ja voin taas nauraa kunnolla ja juhlia Sitten seuraavana viikonloppuna odottakin jo Ruissi, joten viikonloppusuunnitelmat piristää kurjaa arkea... Mutta joo, kattoo nyt miten jaksan tehä yhtään mitään viikolla...

Nyt soitan faijalle ja tiedustelen, että pitääkö mun herätä huomenna 5:30 vai 6:30 ja sen sellasia oleellisia tietoja...

21 comments:

  1. Anonymous6:22 pm

    ethä sä ostanu paljoa mitää ..

    ReplyDelete
  2. ANONYMOUS
    en nii? tietääkseni mä tossa sanoinki, etten shoppaillu siellä paljoakaan :----D

    ReplyDelete
  3. Millaset työajat sul on? Ja hei mun on pitäny herätä kolmen viikon ajan klo 4:20 .DD Mut vika viikko lähtee huomen onneks <3

    ReplyDelete
  4. Toi paita on aivan ihana...<3
    Ja pitäskö muka aina ostaa kauheesti? Ihan sopiva määrä musta. Hahah mullakin töitä huomenna mutta saisin tehä vaikka kuinka paljon enemmän kuin sä, jos haluisin noin paljon massii...ja joo olen kade :DDD ja revin siitä...
    olipas sekava komma<3

    ReplyDelete
  5. APA
    6:39 alkaa ja sit oon siel niin kauan tai vähän aikaa et saan työt tehtyy :--D oot onnekas ku sul loppuu nyt!

    EDIT
    joo toi on kyl just oikeenlainen munki mielestä! ♥
    joo mä tossa mietin just, et mitä toi ano oikeen tarkotti tolla... :--D voi, koita jaksaa töissä :-(

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:38 pm

    ihana toi farkkupaita <3 tsemppii töihin koita jaksaa :-) !

    ReplyDelete
  7. ANONYMOUS
    se on ♥ ja kiitos paljon! :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:12 pm

    voi miten kivoja noi kaikki :) ja tsemppiä töihin! toivottavasti jaksat kuitenki postailla ees välillä :( <3

    ReplyDelete
  9. APA
    :-D

    ANONYMOUS
    kiitosta! :--) ja enköhän mä jaksa, en tosin ehkä ihan joka päivä, mutta ainaki melkeen varmaan :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous10:41 pm

    Missä oot töissä=)? ihana tuo paita!

    ReplyDelete
  11. ANONYMOUS
    postissa. jaan siis postia :-D ja onhan tuo ♥

    ReplyDelete
  12. iihana toi paita! mäki oon katellu tollasta mut en oo vaa saanu ostettuu! ja hei voimia tulevalle viikolle (-:

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:53 pm

    onks sul tuntipalkka vai mikä? paljonko saat rahaa yhestä työpäivästä? :o mietin vaa ku 2 tonnii kuukaudest on aika paljon:D kade!!

    ReplyDelete
  14. IDA
    joo toi on kyl ihana :-) osta vaan, toi on niin käytännöllinenki vielä :-D ja kiitos, niitä tarvitaan!

    ANONYMOUS
    ns. kiintee kuukausipalkka, mutta ylitöistä maksetaan ekalta tunnilta 50% parempaa palkkaa ja siitä eteenpäin joka tunnilta 100% parempaa ja heti ekana päivänä meni ylitöiks, joten.... :---D ja en tiiä just ton takia paljon saan yhestä päivästä, että se vaihtelee ylitöiden mukaan, joita ainaki näin aluks saatan joutuu tekee joka päivä.

    ReplyDelete
  15. Heh,mä saan kuukaudessa kans aina sellaset pari tonnia :-)

    ReplyDelete
  16. SANNA
    samiksii :---D

    ReplyDelete
  17. Anonymous1:13 am

    Onko aidot Ray Banit? :o Kivoja kuvia blogissas :)

    ReplyDelete
  18. ANONYMOUS
    no ei todellakaan! :----D ja kiitos! :-)

    ReplyDelete
  19. missäpäin kreikkaa muuten olit? :-) sul on super kivan olonen blogi!

    http://reeaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. REEA
    kreetalla, plataniaksella :-) kiittikiitti!!

    ReplyDelete