happy birthday dear markus

IMG_7395IMG_7346IMG_7399IMG_7339IMG_7402IMG_7426

Tässä vähän kuvia eiliseltä, ku vietettiin sukulaisten ja kummien voimin Markuksen täysi-ikäisyyttä. Oli hirmu kiwaisaa, mutta mulla oli vähän heikko happi :----D Pysyin suosiolla vesilinjalla, kun äiti otti jääkaapista neljä pulloa Fresitaa, jota olin just edellisenä päivänä juonu... No mut oli kyllä kivaa, vaikka mun naama oli valkonen ja Anna nauro mulle. Meil tais muuten olla Markuksen kaa joku kisa, että kumpi onnistuu ottaa rumemman ilmeen... Must tuntuu, et Markus voitti mut täl kertaa :-D

Tänään heräsin joskus puolelta päivin ja vietin rauhallisen "aamun", jonka jälkeen käväsin poistamassa Carlingsista uuden bägin ku tiesin, että vanhaa rakasta veitsikassia oli tullu vihdoin lisää! Oli pakko olla heti paikalla, että varmasti saan omani. Sain muuten eilen 90€, koska mut haluttiin palkita tästä yheksän vuoden uurastuksesta. Kannattaa ilmeisesti päästä pois peruskoulusta, jos saldona ainaki atm on kånken + 90€ :-D

Mutta nyt alan kattoo Hitchcockin Psykoa... Hurr :-D Mä inhoon kaikkia vähänkään pelottavia leffoja, mutta kun oon nähny jo kaikki muut Hitchcockin leffat ja pakko nyt kattoa toikin, kun ne vaan on parhaita. Älkää ihmetelkö, jos musta ei kuulu enää koskaa mitään... Oon varmaan pelästyny kuoliaaks :-D

IMG_7436
Melodican kangaskassi från Carlings, 6,95€

Ehotelkaapa muuten TÄNNE vielä niitä kuvaustoiveita!

11 comments:

  1. Anonymous6:34 pm

    Eiks sun mutsilla oo mitään sitä vastaan et dokaat?

    ReplyDelete
  2. Oee ihana kuva susta ja toi eka kuva on kans jees :---)

    Vois ite kans harkita uutta Melodica-kassia, kun tänhetkinen on paikattu jo viidesti hehee

    ReplyDelete
  3. sain VIHDOIN ja viimein postitettua sun arvontapalkinnon! (jos ees muistat, nii gt:n korviksia:-D) jepps, i know oon aikaansaamaton.. mutmut, pystyks ilmottelee vaikka s-postiin tai mun blogii tai johoki sitte ku tuli perille?:-)

    http://jonnalovesyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    onhan sillä joo, mutta ei se ihan kaikkea tiedä sentään :--D

    HENNOAA
    voe kiitsa! :----) ja hahah, vois olla kohillaan uuden hankkiminen joo :-D

    JONNA
    ai katos, en mä ees muistanu :---D no mut kiva :-) mä tuun vaikka heittää sulle kommentin blogiis sitku ne tulee perille :-)

    ReplyDelete
  5. heyy ihastuttava blogi sulla ;o tosi hienoja kuvia ja kivoja juttuja=) alan kyllä seurailemaan !

    - leave-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. DERYA
    voi kiitos! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous10:24 pm

    ketä noi tos tokas kuvas on? :)

    ReplyDelete
  8. ANONYMOUS
    mun anna-täti (toi joka juo) ja markuksen kummitäti eve :-)

    ReplyDelete
  9. sulla on ylläripylläri mun blogissa:-)!

    ReplyDelete
  10. http://jonnalovesyou.blogspot.com/2011/06/5-parasta.html

    tossa siis suora linkki siihe,ku mun profiilista ei pääse mun blogiin:-)

    ReplyDelete
  11. JONNA
    voi kiitos! :---)

    ReplyDelete