what happens in vappu, stays in vappu

Anteeks kaikille niille, jotka odotti musta tulevan jotain kokovartalokuvia näin vapun jäljiltä. Semmosia ei nimittäin oo olemassa. Mun kamerassa on tasan nolla kuvaa musta ja Camin kamerassa on vaan jotain ihan järkyttäviä naamakuvia, jotka ei kyllä tuu päätymään julkisuuteen :-D

Mutta tosiaan. Vappu meni sinne ja osittain oli hauskaa ja osittain ei. Onnistuin taas puhumaan niin syvällisiä Ellun kanssa, että tuli itkettyä vähän turhan paljon. Nyt vähän pelottaa maanantai, kun pitää kouluun mennä. Ellu on ihana, mutta mä vaan oon niin heikko, etten tiiä mitä hittoa tässä pitäis tehdä tai ajatella siitä, miten taas sorruin näyttämään mun haavottuvaisuuteni ja heikkouteni. Tosin, eiköhän ihmiset tienny jo tän...

Mä oon edelleen jossain hypotermiassa, kun heti auringon laskettua tuli kamalan kylmä. Me aloteltiin Tuomiokirkon portailla astetta vanhempien keskellä (tunsin itteni niin kakaraks :-D) ja lähettiin sieltä sitten Kaivariin, jossa tuli tuttujaki vastaan.

Nyt vois olla oikee hetki mennä nukkumaan tän väsymystason ja kylmyyden kannalta, mut huominen darratärinä ei innosta, joten taidan kattoo yhen jakson täykkäreitä ja mennä vasta sen jälkeen...

IMG_5530IMG_5561IMG_5552IMG_5526IMG_5542IMG_5540

8 comments:

  1. Anonymous1:16 am

    keiden kanssa siis olit? :) tai että mitä näiden nimet on? :D sulla on kauniita kavereita! vaikka oot kyllä ite vielä kauniimpi!:)

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    olin ellun, ch:n, camin ja leilan kanssa :-) ja ne kaikki näkyy siis näissä kuvissa ees jotenkin :-D ja en kyllä oo kauniimpi!!

    ReplyDelete
  3. NÄSTAN HELSINKIBORI
    kiitti, kiva jos tykkäät! :-)

    ReplyDelete
  4. haha itelki kerra tuli vedettyy vahingos kauheet ankstiitkut mun kaverille kännissä :---DDD aamul oli pieni eivitttuuuuuuuu-fiilis, mutta ei siin mitää, lähinnä kyl nauran koko jutulle vaik hävettää ain ku itken ja nii

    ReplyDelete
  5. NELLY
    hahah, tuttu tunne! :-D mä osasin ennen pitää hauskaa, nykyään osaan vaan itkee eiku... :-D

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:26 pm

    IHKUUUU VEDETÄÄÄ SIDUKKAAA <3

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    no eix ookki ihkuu<3333

    ReplyDelete