turhuus!

IMG_5588IMG_5595

Mun piti jättää kokonaan postaamatta tänään ku meiän netti on jumittanu koko päivän ihan järkyttävällä tavalla! En oo saanu kuvia tai idioottivideoo latautumaan ennen ku äsken. Ja nytki meni tasan kaks kuvaa Flickriin ja enempää ei mee vaikka miten lataisin :-D Ois sinänsä siis voinu jättää tän väliin, mut teki mieli kirjottaa, vaikka tää onki tosi turha ja ruma postaus.

No mut! Kuvien idea: värjäsin hiuksia (joojoo, TAAS) ja ne on astetta vaaleemmat (ei kyllä kuvassa kauheesti näy, toi vaikuttaa enemmän otsatukan pituuden demonstraatiolta) ja sain kutsun Sibiksen pääsykokeeseen!!! Huihuihui apua kuolen! Mut oon samalla ihan innoissani :-D Oisitte nähny sen videon, jonka kuvasin tänään... Mä satun siinä just avaamaan sen kutsun ja taidan seota ihan pikkasen :-D

Muuten on ollu aika huono päivä, koska ärsyttää ja mokasin saksan kokeen ihan liian pahasti. Sinne meni se 10... Vielä 23 päivää, mä en kestä. No mut onneks otan huomenna vähän omaa lomaa enkä mee aamulla kouluun :-) Mulla on hammaslääkäri 11:00 ni voin hienosti skippaa tuolla jäätävässä ilmassa pesiksen pelaamisen, kelpaa! Saan nukkua 8:45 asti, oi mitä luksusta niihin normaaleihin 5:50 herätyksiin verrattuna.

Nyt voisinki painella tän kunniaks nukkumaan, jos saisin vaikka nukuttua seittemän tai kaheksan tuntia! Ois ihan ennenkuulumatonta mulle...

Ainii, varattiin risteily Stokikseen 12.6. mutsin ja Annan (mun 30-vuotias täti, joka on ihana!) kanssa, oh yees! Mut nyt mä oikeesti meen. Öitä kaikki yökukkujat!

10 comments:

  1. Jee ;) Sun on pakko laittaa se video tänne :D

    xxellis

    ReplyDelete
  2. ELLIS
    en laita! :-D kuvaan tänään uuden!

    ReplyDelete
  3. tää on niin ihana blogi ja tää nimi = rakkautta <3 :))

    ReplyDelete
  4. ROOSA
    voi kiitoskiitos! :-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:42 pm

    haha no hyi kui huonokuntonen fleda sul...

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    no onhan toi joo huonossa kunnossa mut eipä pitäis sun persettäs kutittaa :-D

    ReplyDelete
  7. Jei tsemppiä pääsykokeeseen =)

    ReplyDelete
  8. PEETA
    kiitos kamalasti! :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:26 pm

    hyi saatana

    ReplyDelete