sunnuntait on perseestä

IMG_5869IMG_5861IMG_5852IMG_5831IMG_5835
 Cheap Mondayn t-paita - Gallery, Farkkuleggingsit - Dr. Denim/Reede (Tallinna), Sormus - Gina Tricot 

Mähän oon vallan villiintyny näiden asukuvien kanssa :-D Kohta te varmaan anelette mua lopettamaan...

Mun pitäis tänään vielä lukea ruotsin sanakokeeseen, laskea matikkaa tiistaista koetta varten, pyyhkiä pölyt koko kämpästä ja tehä ussan läksyt. Ja atm musta tuntuu, että jaksaisin istua vaan dataamassa... Että hyvin menee! Niin ja voisin tietty viuluakin soittaa. Kiva jättää kaikki vikalle illalle, just niin mun tapasta.

Joten mä tästä nyt painun hoitamaan noita juttuja pois alta, vaikkei yhtään huvittais. Linkittäkää niitä blogejanne vielä tänne! En oo kovin montaa vielä käyny kattomassa, että hyvät mahikset saada omansa vielä messiin :-)

16 comments:

  1. Anonymous6:15 pm

    ihania kuvia!! ja vitsit kun sulla on ihania vaatteita ja niin kiva tyyli :----)

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:49 pm

    tosi ihanat vaatteet sulla taas päällä! =)

    ReplyDelete
  3. hitsi, aina ku meen gina tricotiin tsekkaa noita doubleringejä niin siellä ei oo kokoja mikä sopis mun pullasormiin :--( haluisin niin kovasti just tommosen cross doubleringin mut kaipa pitää vaan oottaa et kokoja ilmaantuu. Söpö paita :-)

    ReplyDelete
  4. hei, asiasta kukkakeppiin. ihana taas tää postaus ♥ varsinainen asiani oli kuitenki et ku sähän harrastat/harraastit(?) skeittausta, oonko oikeessa? ku siis haluisin tietää siitä enemmä, et mitä pitää opetella ekaks tai kun en tiedä vielä asiasta mitään oikein ja siis sillee kun mua kiinnostais kans moinen aloittaa(8

    http://step-into-tomorroww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    kiitos! :-)

    ANONYYMI
    kiitti! :---)

    IIDJA
    no höh :-( mä löysin ton omani ihan tuurilla! se oli viimenen koko kaupassa sillä hetkellä :-D oli onneks just omaa kokoa :-) toivottavasti onnistaa sullaki joku päivä! ja kiitti :-)

    GEISTERFAHRER
    kiitos! :-) ja siis joo, harrastan mä :-D oon kyllä ihan surkee siinä, että en tiiä oonko oikee ihminen, jolta kysyä :-D mut siis! eka on hyvä opetella rullailee kunnolla, et pystyy kääntyy ja pysähtyy jne, koska se nyt on tärkeintä ekaks :-D
    sit ku tommoset sujuu ni kannattaa varmaa alottaa temppujen opettelu olliesta :-D ite oon siinä vaihees nyt et pitäs alottaa sen treenaaminen, et tästä eteenpäi en oikee osaa neuvoa. toivottavasti oli kuitenki jotain apuu :-D

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:35 pm

    miten muokkailet noita kuvia että siinä on sinistä ja punasta tolleein siististi =D?

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    photoscapesta valitset "suodin" ja sieltä sit "kalvo" :-D toivottavasti tajusit!

    ReplyDelete
  8. Hei ookko vaalentanu hiuksias vai kui ne näyttää tollasilta? hienot kuitenki ! :)

    ReplyDelete
  9. Aivan ihana sormus! :)

    http://bysannamaris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. KATI
    taisin viime maanantaina vaalentaa, että on noissa edellisissäki postauksissa samaa väriä päässä :-D tossa ku ne on kiinni ni näyttää vaaleemmilta ku mulla ne latvat on paljon tummemmat ku ne on imeny sitä tummaa väriä niin paljon. tosta juuresta mulla on ihan blondit, kuten kuvasta näkyy :-D ja kiitos kiitos :-)

    SANNA-MARI
    kiitos! :-)

    ReplyDelete
  11. voi vitsi toi cheap mondayn paita on ihana! Tykkään ihan hirveesti. Ja oon jotenkin samaa mieltä siitä että sunnuntait on perseestä.. :)

    ReplyDelete
  12. PAULA
    jeejee :-) ja oi kyllä, sunnuntait on perseestä!

    ReplyDelete
  13. ihanat vaatteet vaikka sinänsä tosi basicit mutta silti tykkään tosi paljon! .-))

    ReplyDelete
  14. NELLY
    kiitostakiitosta! :-)

    ReplyDelete
  15. jjoo kyl toiki autto (: sitä just vähä aattelin et tollaset perusjutut ekaks ja tällee. mut ois kiva jos tekisit blogiisi jonku jutun tai postauksen skeittauksesta (---:

    ReplyDelete
  16. GEISTERFAHRER
    no voishan sellasen joo joskus tehä :-) ehkä kesällä!

    ReplyDelete