perjantai-iltaa!

IMG_6789_picnikIMG_6827IMG_6802

Meitsi on nyt iloinen kånkenin omistaja, jee! :-) Turkoosia ei löytyny ja sekä Retkiaitan että Partioaitan tyypit oli sitä mieltä, ettei niitä oo tulossa ennen kesäkuun tai heinäkuun loppua, jos sillonkaan. Tyydyin nyt sit tohon siniseen, joka on kyllä sekin ihnu ja oon jo nyt melkein tottunu ajatukseen siitä, ettei se turkoosi ainakaan vielä korista mun selkää. Mutta hankin sen kyllä vielä joku päivä!

Sain myös hiusnaamion, jota testailen heti huomenna, jos hiukset sais vähän eloa ton vaikutuksesta. Täytyy toivoo! Otin myös rumia mustavalkosia naamakuvia ja päätin yrittää hymyillä. Otin sit 721 kuvaa, joista ehkä 600 oli niitä, joissa yritin hymyillä. Ja tässä teille todistusaineistoa siitä, miks mä koitan välttää hymyilemistä kuvissa. Mä vaan näytän ihan järkyttävältä :-D Että ehkä mä pysyn normaalissa murjotuksessa ni kaikki menee ihan hyvin.

Käytiin tänään myös Vanhassa kirkossa (siinä Ruttiksen keskellä se hieno vanha kirkko) kuuntelee äidin ja mummon kanssa Somnium Ensemblen kevätkonserttia. Siis siks, koska Markus laulaa siinä. Oli ihan tajuttoman hieno konsertti, koska noi nyt vaan osaa laulaa ihan mielettömän hyvin. Sitä vaan istu tunnin liimautuneena siihen penkkiin ja vaan nautti. Mä kadehdin Markusta ku se oikeesti osaa laulaa ihan tajuttoman hyvin! Ja ku se osaa sekä klasaria että kevyttä musaa... No, ainahan se on ollu silleen, että Markus on se ihmelapsi, joka osaa tehä mitä vaan musaan liittyvää ja Maria on se ihan ok sisko, joka yrittää parhaansa :-D

No mut nyt mä kuuntelen vähän Emma Salokoski Ensembleä ja Scandinavian Music Groupia ja tuijottelen ikkunasta ulos. Mulla on tällä hetkellä 0€ (siis käyttörahaa, säästötilillä mulla on kyllä 1500€, mut se on Nycin matkaan) ja tekee mieli jäätelöä.

IMG_6776_picnik

Fjällräven Kånken från Retkiaitta, 58€ 44€

IMG_6781_picnik

TRESemmén hiusnaamio från Sokos, 8,90€

20 comments:

  1. Kånken!!!!!!<3<3<3<3<333 Mun rakkauteni.........ostan tommosen heti kun rikastun=)=)

    ReplyDelete
  2. vitsi toi kånken on kyl iha sairaan kivan värine! (---: voi ei nyt mul iski kauhee himo ostaa toinen. yhyy. miks ne on nii kalliita!!!

    ReplyDelete
  3. HENNOAA
    noi on kyl ihania!! haluun ainaki 5 eri väriä ku ne on kaikki niin kivoja :-D

    AMI
    hih nii on! :-) ja sais kyl olla halvempia!!

    ReplyDelete
  4. mitä vitsiii en oo nähny varmaan viel yhtään kuvaa missä hymyilisit niin, et sun hampaat näkyy! sul on tosi kaunis hymy, sun pitäs hymyillä tollai useemmi:---) hiho. ja aaah toi kånken! ihana. kävin kuolaamassa sitä turkooosia kans netissä. oivoi. mut must tuntuu ettei se oikeen ois mun tyylinen:-D

    ReplyDelete
  5. EMILIA
    no et varmaan joo oo nähny ku en oo tainnu tänne koskaan ennen (korkeintaan kerran?) sellasta laittaa :----D mä inhoon mun hymyä yli kaiken... mut don't worry, mä hymyilen irl ihan kauhiasti, kuvissa vaan koitan välttää sitä :-D
    ja hihi kånkenit on ihania! :--)

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:35 am

    hymyile kuvissa enemmän!!!!!!!!! ihana iloinen kaunis tyttö

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    enkä! :-D mä inhoon mun hymyä!

    ReplyDelete
  8. kuinka kivan värinen tuo sun reppu! :----)

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:58 am

    oot niin suloinen! ja ihana kånken!!!

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:39 pm

    Oot tosi kaunis ja ihania vaatteita.Millä ohjelmalla lataa kuvat tänne ?

    ReplyDelete
  11. SARA
    hihi :---) se sun vaaleenpunanen oli kans yks mun vaihtoehoista, mut se ei sopis punasen kanssa yhteen ja mulla on esim. punanen jopo ja vaikka mitä punasta :-D

    ANONYYMI
    no kiitos! :-D ja hihi eiks oo! :-)

    ANONYYMI
    voi kiitsa! :-) ja mä lataan flickrin kautta.

    ReplyDelete
  12. HIUSNAAMIO HYVÄ :DDD !! haha

    ReplyDelete
  13. aw ihanat pisamat!

    ReplyDelete
  14. ALIISA
    hahah joo'o! :--D ainaki mitä nyt äsken sitä kokeilin ni tuntuu jo heti pehmeemmältä tää reuhka!

    MARI
    mul ei itseasias oo paljoo ollenkaa pisamia, vaan nenässä :-D toi tos poskessa on syntymämerkki, joka sattuu mustavalkokuvassa näyttää vähän pisamilta :-D

    ReplyDelete
  15. nuo kuvat tosi kivoja, kun ne on noin selkeitä ja isoja (:

    ReplyDelete
  16. AINOOH
    voi kiitos! :---)

    ReplyDelete
  17. sulla on just niiiin ihana hymy!!

    ReplyDelete
  18. ENYA
    eikä ole!! :--D ihan kamala D:

    ReplyDelete