miksi mä aina pelkään?

IMG_6152IMG_6231_1

Musta tuntuu, että mä olen ainoa, joka ei aio tänään katsoa lätkää. Hyvä että ees tiiän, mitkä maat siellä finaalissa tänään on. Sekin on tosin rakkaiden fb-kavereideni ansiota; kiitos etusivun täyttämisestä niillä peliselostuksilla. Mä arvotan tätä suuresti.

Mulla on huomenna Sibiksen pääsykoe ja mua pelottaa. Mua oikeestaan oksettaa jo nyt, mut tiiän et se rappion hetki koittaa sit ku seison lautakunnan edessä ja pitäs alkaa soittaa. Tai viel pahempaa, laulaa. Miksi helvetissä mä haluan just toiseen niistä kahesta Helsingin lukiosta, joihin on pääsykokeet?

Mä taidan lukea ussan kokeeseen, jos se vaikka puuduttais mun aivot. Kohta vois melkeen jo koittaa nukkua, koska oon heränny tänään 9:15 ja ajanut bussilla Munkkaan tekemään yhtä esitystä metsän keskelle Cissen kanssa. Onko tämä voittoa? Abso-fuckin'-lutely, kyllä.

19 comments:

  1. ihania kuvia, hirmu nätti oot! ja onnee pääsykokeesee!(:

    ReplyDelete
  2. DIIBE
    voi kiitsa! :-) onnea tosiaan tarvitaan.....

    ReplyDelete
  3. mua alkoi paljon kiinnostaa, että mitä sä soitat ja laulat niissä pääsykokeissa ? (:

    ReplyDelete
  4. ELLI
    mä soitan kolme jigiä ja yhen reelin, eli siis irkkumusaa :-) ja laulan nuoruustangon :-D se on siis yks pakollisista lauluista, joista piti valita yks.

    ReplyDelete
  5. onnee huomiseen! ♥ oon varma et menee hyvin, katoin joskus sen videon missä laulat, laulat upeesti! :)

    ReplyDelete
  6. Nuoruustango ei ikinä oo huono valinta, mä jostain syystä pidän siitä paljon. (:
    peukkuja huomiselle !

    ReplyDelete
  7. GEISTERFAHRER
    voi kiitos! :-) ♥

    ELLI
    oi katos, mäkin tykkään! ne muut vaihtoehdot oli jäätelökesä, kaksipa poikaa kurikasta tai taivas on sininen ja valkoinen. et kyl toi nuoruustango noista paras vaihtoehto mun mielestä ehdottomasti oli :-D
    ja kiitos kovasti! :-)

    ReplyDelete
  8. Onnee huomiseen pääsykokeeseen. Oon varma et se kuitenkin menee hyvin :)

    ReplyDelete
  9. Tsemppiä kokeisiin ! Adrenaliinin voimalla eteenpäin, lautakunnan eessä se jännitys häviää, trust me. (=

    ReplyDelete
  10. PAULA
    voi kiitti :-) ootte ihan liian kilttejä mulle! :-D

    MIM
    kiitos! :--) täytyy toivoa, et tosiaan kävis noin!

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:35 pm

    Mistä se video löytyy, jossa sä laulat? : ) Onnea!

    ReplyDelete
  12. ANONYYMI
    hahah täältä blogin uumenista :-D en ala ite sitä ettii ku se on semi järkyttävä, että jos kiinnostusta löytyy ni senku etit :---D
    kiitos! :-)

    ReplyDelete
  13. oot upea♥ t: uus lukija :)

    http://part-of-me-paula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. PAULA
    voi kiitos! :-) ♥

    ReplyDelete
  15. Anonymous10:02 pm

    Oot niin kaunis ja sulla on täydellinen vartalo! Oon kateellinen♥

    ReplyDelete
  16. oot söpöpöpöö!

    ReplyDelete
  17. ANONYYMI
    elä ole kateellinen ku ei sulla oo mitään syytä siihen :-) kiitos! ♥

    MARI
    hahah, kiitos! :-)

    ReplyDelete
  18. vähä kivan värist huulipunaaa (: muutenki kiva blogi

    -emmi

    ReplyDelete
  19. EMMI JA ELINA
    kiitos! :---)

    ReplyDelete