it really is over now!

IMG_6272IMG_5336

Huhhuh, sinne meni Sibiksen pääsykokeet sitte! Onneks ne on ohi :-D Olin vähän hysteerinen ku käppäilin Liisankatuu sinne, mut sit näin Annin aulassa ja jutskailin sen kanssa ja sit Markuskin tuli rauhottelemaan mua ni jännitys laantu pikkasen. No sit se kyl tuli takasin ku menin sinne ite pääsykokeeseen ja feilasin jotain juttuja ärsyttävästi, mut oon kuitenki ihan tyytyväinen. Fifty-fifty! Nyt sit ois edessä 31 piiiiitkää päivää, kun oottelen tuloksia... Hitto vie. Pakko mun on sisään päästä tai muuten Anni joutuu ostaa mulle sisuaskin :---D

Huomenna vika konsertti ennen kesälomaa, kelpaa! Sit voin iskee viulun kaappiin pariks viikoks ja kasvattaa pitkät kynnet :----D Hahah. No ei, mut kyl mä aattelin lomaa pitää jonku aikaa kuitenki.


Yeah Yeah Yeahs - Zero

11 comments:

  1. Tsemppiä, toivottavasti pääset!<3

    ReplyDelete
  2. kyllä sinä sinne pääset tottahan toki! : )

    ReplyDelete
  3. MOUMOU
    voi kiitos, täytyy toivoa! :-)

    NUKKE
    no toivottavasti! kiitos :---)

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:55 pm

    hurjasti zemii! :] sama tunne oli mulla, kun mul oli pääsykokeet! kamala tunne ku alkaa tajuu mokiaa ja kaikkee

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    kiitos! :-) ja joo, ihan kauheet 31 päivää tulossa :-D

    ReplyDelete
  6. pääset sinne oon varma:) ♥

    ReplyDelete
  7. GEISTERFAHRER
    hope so! mutta kiitos ♥

    ReplyDelete
  8. jeba huomhuom mulla ei oo varaa ostaa mitää ylimääräsiä sisuaskeja nii sun on vähän niinku pakko päästä sisään!! (ei mitään paineita) ei mut oikeesti onnea vielä hirveesti :)

    ReplyDelete
  9. Sulla on tosi kiva blogi :)
    Sillon kun mä soitin viulua vielä aktiivisemmin niin muakin aina aika ajoin ärsytti, kun ei koskaan voinut kasvattaa pitkiä kynsiä :--D toivottavasti sä pääset sinne sibikseen !

    ReplyDelete
  10. SISU
    hahah :---D kiitoskiitos, täytyy nyt toivoo! :-)

    PAULA
    kiitos! :-)

    LARISSA
    voi kiitti, kiva jos tykkäät! :-)
    ja toi on tosiaan viulun soitossa se huonoin puoli... :-D ja täytyy toivoo!

    ReplyDelete