i fuckin' hate this feeling

IMG_6085IMG_5969IMG_6019IMG_5984IMG_6042IMG_5994IMG_6065

No huhhuh. Tää päivä on ollu hyvin erikoinen... Pidin itkuun purskahtamaisillani kirjaesitelmän, sain matikan kokeesta 9½, sain saksan kuuntelusta 10 ja luetun ymmärtämisestä 9½, inhosin ihmisiä, rakastin ihmisiä, koin näläntunteen ekaa kertaa pitkiin aikoihin, join niin paljon vettä, että tuli paha olo, tajusin tarvitsevani itseruskettavaa (kattokaa nyt hei noita kuvia......), itkin bussissa ja nauroin ääneen kävellessäni bussipysäkiltä kotiin. Liikaa asiaa näin pienen ihmisen päähän.

Linkititte sitten sellaset 100 blogia, että työtä riittää ennen ku saan sen postauksen ulos. Lupailin joilleki innokkaimmille kyselijöille jo, et se tulee viikonloppuna ja taidan pysyy tässä lupauksessa vieläki. En mä sitä ennen lauantaita saa tehtyy, luultavasti menee sunnuntaille. Tänään mä kirjotan saksan aineen, soitan viulua ja sen jälkeen kuuntelen sellasta musaakkia, että unohdan kaiken muun ja vaan olen.

24 comments:

  1. Anonymous5:53 pm

    hui että kun oot laiha! ei kellään voi olla noin ihanat jalat♥ ja oot kyllä valkonen, mut mun mielestä se on ihan nätin näköstä jopa! :---)
    ja heei, sä vaikutat siltä ettei kaikki oo kunnossa, joten koita jaksaa :(

    ReplyDelete
  2. oi vitsi ku oot kaunis ja laiha ♥

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    kiitos, ihana kommentti! ♥

    VERWAW
    kiitos! ♥

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:55 pm

    ootko luonnostaan tollai laiha vai miten pysyt tollasena? :D oot muute tosi kaunis, mut ei ois pahitteeks muutama lisäkilo

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:55 pm

    mistä noi sun sortsit on? =) oot nättiiiii

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    no ihan ekana: mä en pidä itteäni laihana. ja sit koska nyt kuitenki kysyit ni oon ollu jonku 1½ vuotta tällanen, sitä ennen paljon pyöreempi. ja pysyn tällasena ruuansulatusjärjestelmän pilaamisella, en suosittele kellekään :-D ja kiitos (vaikka lisäkilot olis pahitteeks :-D)! :-)

    ANONYYMI
    carlingsista. ja kiitos! :-)

    ReplyDelete
  7. mäkin tahdon tollaset jalat! oot ihana kun naurat tai hymyilet, rakastan tota ♥ sain muuten idean tehdä mun punasista farkuista shortsit just sun blogin ansiosta, tuli vaan mieleen :D
    mullaki on välillä tollasia tuntemuksi, jaksele ♥

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:02 pm

    törmäsin äsken tähän blogiisi. ja täytyy kysyä, että eikö tosiaan oo muuta kuvaamisen aihetta ku kaikki cheap mondayhin liittyvä? :Dd

    ReplyDelete
  9. aiiivan ihana blogi! täytyy liittyä lukijaks heti! :--)♥

    ReplyDelete
  10. GEISTERFAHRER
    voi kiitos! :-) ♥ ja punaset shortsit on ihan parhaita! jaksele säkin :-)

    ANONYYMI
    hahah :-D onhan täs joo paris postaukses ollu paljon siihen liittyvää, mut et oo sit varmaa sen tarkemmin katellu... :-D

    NINNA
    kiitos! kiva jos tykkäät :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:16 pm

    siis onks sul bulimia? ;--O

    ReplyDelete
  12. ANONYYMI
    ei oo bulimiaa, mut kyllä se tuhoutuu ihan säännöllisellä puoltoista vuotta kestäneellä syömättömyydelläki ihan tarpeeks kunnolla...

    ReplyDelete
  13. aivan ihanat housut ja kengät. et paranna mun haluun vitusti kamaa fiilistä yhtää :----(

    ReplyDelete
  14. EMMA
    hahah, voi sua! sori :-D mut arvaa mitä, kovin on tuttu fiilis toi tommonen mulle... kaikki-tänne-heti-nyt kiitos!

    ReplyDelete
  15. Noi shortsit! Tykkään ihan hirveesti niistä. :)). Oiskohan muute olemassa jotain ihoa vaalentavaa voidetta.. kun muilla on se ongelma ettei ne rusketu niin musta taas tulee kymmenessä minuutissa oikea kotineekeri :D

    ReplyDelete
  16. PAULA
    jee, mä oon ihan rakastunu niihin edelleen :-) hmm, en tiiä onko tommosta olemas :-D musta ois ihanaa ruskettuu! oon tän värinen vielä elokuussaki jos en läträä joidenki itseruskettavien kanssa... mut toisaalta ymmärrän, ettet haluu ihan kauheesti ruskettuu :-)

    ReplyDelete
  17. Anonymous12:32 am

    mistä shortsit? (:

    ReplyDelete
  18. ANONYYMI
    carlingsista :-)

    ReplyDelete
  19. noi shortsit on niiiiin makeet! tuun varastaa ne. :-)

    ReplyDelete
  20. NINA
    hehezz, yritäpä vaan, mä pidän kovaa kiinni! :-D

    ReplyDelete
  21. kivoja kuvia ja oot niin ihanan hoikka :--)
    ps, samispaita! mulla myös toi :)

    ReplyDelete
  22. ELINA
    voi kiitos! :-) ja jee, toi on ihana paita! :---)

    ReplyDelete
  23. Älyttömän ihanat shortsit<3

    http://bysannamaris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. SANNA-MARI
    nuo on! :---)

    ReplyDelete