hups!

kollaasijeeeeeeeeIMG_6424

Ostin tänään vahingossa paidan, koska mun tilin saldo näytti valheellisesti 41,23€. No olihan siellä joo sen verran, mut mutsi oli just laittanu sinne rahaa hiusjuttuihin enkä mä tienny sitä, joten sinne meni ne rahat sitte. Hups :-D No mut tää on kyl niin ihana, että en kadu yhtään! Ja eka mun kesäkollaasin jutuista on nyt siis kotiutettu, wuhuu!

IMG_6401IMG_6410
Maailman sulosin kukkapaita från H&M, 14,95€. Tästä tulee niin kesäset fiilikset, ettei mitään rajaa :-D

Nyt mun railakkaaseen perjantai-iltaan kuuluu datailua, Demin selailua, joku leffa ja sen sellasta. Musta on ihan selvästi tullu vanha, ku en oikeesti käy enää ikinä missään :-D Nytki suunnittelen, et voisin mennä joku päivä yksin leffaan, koska se on niin kivaa. Mutta joo, laters!

22 comments:

  1. hanppa5:16 pm

    öööö hyi iha kauhee.

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:26 pm

    eikä oo kauhee vaan tosi söpö!

    ReplyDelete
  3. oot tosi nätti ja toi paita sopii sulle äärettömän hyvin. Tosin mun päälle en tota vois kuvitella eikä varmaan sopiskaa mulle mut sulle tuo on iha ku luotu! :-)
    sulla on muutenki ihana tää blogi ja kuvat on ihania :) !

    Sofia

    ReplyDelete
  4. HANPPA
    selvä :-----D

    ANONYYMI
    i agree :-)

    LAURA JA SOFIA
    voi kiitti! :---)

    ReplyDelete
  5. muksa paitahan toi on! ja oon muuten itekki suunnitellu meneväni yksin leffaan, mä vaan aina mietin mitä ne muut siellä ajattelee, että oonko joku hylkiö vai muuten vaan höynähtäny ku meen sillä tavalla yksin lehvaan. mut ainakin yksin voi keskittyy siihen olennaiseen eli elokuvan seuraamiseen, ei mee aika siinä kaverin kanssa jutellessa..

    ReplyDelete
  6. IIDJA
    hei suosittelen, et tosiaan meet kokeilee! se on oikeesti tosi kivaa :-) on mua joskus kyl pari pissistä kattonu silleen "mitä vittuu toi on yksin tääl?", mut ku ei anna sellasen häiritä ni se on oikeesti jees! :---)

    ReplyDelete
  7. Anonymous7:36 pm

    voi miten suloinen paita! ja suloinen sinä :-----)))

    ReplyDelete
  8. YULIASHHABEL
    thanks! :----)

    ANONYYMI
    hih, kiitän! :-)

    ReplyDelete
  9. YKSIN! mun kanssapass! :---(

    ReplyDelete
  10. MEI
    eipäs kun yksin! mä teen mielummin sun kanssa jotain muuta ku meen leffaan :-D

    ReplyDelete
  11. Musta on ihanaa, että joillekin sopii tollaset vaatteet !
    En koe, että mulle kävis tollaset vaatteet, eikä oikeastaan kävisikään, niin on ihanaa, ettei tollaset ylisöpöt vaatteet jää jonnekin kaupan rekkeihin roikkumaan !

    ReplyDelete
  12. Aivan ihana paita :-) !

    ReplyDelete
  13. REETTA
    hehezz :-D onhan toi totta tosiaan! mun mielestä on muutenki ihan hirmu kiva, et ihmisillä on erilaisia tyylejä ja makuja. ois ihan tylsää, jos kaikki pukeutuis samalla tavalla!

    LARISSA
    i agree :---)

    ReplyDelete
  14. ootpas taas niin nätti! ja toi paita on just kiva. :)

    ReplyDelete
  15. NINA
    voi kiitti! :--)

    ReplyDelete
  16. IHANA blogi! :)
    kiva ulkoasu ja onnistuneita kuvia ja oot kaiken lisäks nättikin.

    http://memyselfplusyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. SINI
    kiitos! :----)

    ReplyDelete
  18. toi paita sopii sun hiuksiin uskomattoman hyvin :--) Luonnolliset värit kunniaan! ♥

    ReplyDelete
  19. SANNI
    kiitosta! :---)

    ReplyDelete
  20. oot niin kaunis:)

    ReplyDelete
  21. NOORIS
    voi kiitos! :--)

    ReplyDelete