tättärää

kollaassssssiIMG_5282IMG_5281IMG_5280IMG_5202IMG_5194

Iltoja vaan! Mulla on jäinen ja ryytyny olo nautittuani koko päivän salakavalasti kuoharia, valkkaria ja omenasiideriä sukulaisten kanssa :-D Mulla ei oo mitään hajua paljonko tuli juotua, mutta ainaki kirjottaminen näyttäis sujuvan ihan kivasti! Mut tosta ekan kuvan ilmeestä voi päätellä kyl jotain... :-D No mitä pienist.

Mä haluun pellolle, junaradalle, laiturille ja vaikka minne kuvaamaan! Mä haluun jonkun persoonallisen kauniin mallin, jota kuvata. Sellasen, joka osaa oikeesti olla kameran edessä. Sen lisäks haluun, että joku kuvaa mua. Siitä ei vaan koskaan tuu mitään, koska mä en tosiaan osaa olla kameran edessä. Viihdyn paremmin linssin toisella puolella. Mä näytän aina niin hirveeltä kuvissa, että en haluu antaa kenenkään ottaa musta kuvia... Mutta silti mä haluisin oppia hyväksymään itteni kuvissa ja antaa jolleki mahollisuuden kuvata mua :-D Complicated, huh?

Mut mä alan nyt selkiyttää tätä päätäni ennen ku puran kaikki hirveimmätki salaisuuteni tähän teiän pällisteltäviks :-D Huomenna vika lomapäivä, buu! Tuu jo kesäloma!!

11 comments:

  1. Anonymous8:51 pm

    hahah oot niin ihanan aito! :D ihanaa ettet silleen peittele sitä et juot, koska mua alkaa ain ärsyttää jos joku on sillee "OMA ASIANI YHYY EN KERRO" :D huumeiden kaa tietty eri juttu sit :) mut nii, oot niin kaunis ja aito ja ihana ja AW! <3

    ReplyDelete
  2. Jep, oot ihanan aito!! Ja mulla kans sama ongelma ton kuvaamisen kanssa! Jonkun pitäis kuvaa mua, mut en osaa olla kameran eessä XD

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    no hitto, kiitos! ♥ ihana kommentti :-) mä kyl toisaalta ihan ymmärrän jos joku haluu jättää kaiken päihteisiin liittyvän blogin ulkopuolelle ku tää on kuitenki kaikille näkyvä ni jos pelkää esim porukoiden löytävän ne tekstit ja jotain :-D

    HENNOAA
    i feel your pain!! :-D inhottavaa ku haluis et joku kuvaa mut sit ei pysty olee sen kameran edessä mitenkää...

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:29 pm

    voi olet ihana! <3

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    paljon kiitoksii ♥

    ReplyDelete
  6. Aaah, mulla on ihan sama ongelma, en vaan osaa olla kameran edessä. >:

    ReplyDelete
  7. MILJA
    ihanaa, etten oo ainoo! :-D

    ReplyDelete
  8. oon lukenu sun blogii jo jonkun aikaa, ja pakko sanoo et oot onnistunu luomaan tästä aivan ehdottoman lempparin mulle! sun postauksii on huippuu lukee ja sä vaikutat niin mielenkiintoselta tyypiltä et oksat pois :) ja oot vielä ihan älyttömän kaunis! tyksin todenteolla, jatka samaan malliin :)

    ReplyDelete
  9. MAISA
    voi apua, kiitos kamalasti!! :-) en mä osaa tällaseen muuta sanoa :-D

    ReplyDelete
  10. Tykkään täst blogista koska just sopivasti tekstii ja kuvia :) Lukijaks!

    ReplyDelete
  11. PAUSKA
    hihi, kiva kuulla! kiitti :-)

    ReplyDelete