MELODICA

Mä tiiän, et mun pitäs tehä joku spessupostaus tänään, mutta mulla on kaks videoo ladannu nyt neljä tuntii tubeen ja edelleen on pari tuntii jäljellä! Ihan toivotonta... No, aamuun mennessä ne on varmaan ladannu ni koitan heti aamusta julkasta ne :-)

Siispä mä hehkutan yhtä juttuu, joka käytiin Markuksen kaa tänään poistaa Unskalta ;-) Oh yees, nyt mä oon virallisesti dekinkantaja :-D Hehez, onni on suuri ja odotan lumien sulamista ja katujen kuivumista sormet ja varpaat ristissä! Haluisko joku muuten maksaa sit mun sairaalamaksun ku alan kesällä treenaamaan noit mun taitoi vähän pidemmälle...? Rullaaminen kyl sujuu ilman ongelmii, mut temput on niin hakusessa et ei huhhuh :-D No, mul on hyvä private-opettaja (Markus) ni ehkä tästä jotain tulee!

Täs nyt kuvamateriaalii uudesta rakkaasta! Pyörät puuttuu vielä, koska en haluu yhtii Markuksen vanhoja rumia, vaan käyn ostaa jotku kivemmat sit ku tulee ajankohtaseks :-) Mut kaikki muu hankittiin tänään ja rahaa palo ihan helvetisti.

IMG_4683IMG_4685IMG_4682

Unskal oli Daysit käynnis ni toi makso vaan 39€! Jesjes :-) Ja trukit oli kans 39€, mut ne me haettiin Laminasta ku Unskalla oli vaan viidenkybän trukkeja, jos ei halunnu jotain riemunkirjavii leopardikuvioisii... :-D Että joo... Ja Markus kustans ruuvit ja 10€ dekistä + lahjotti mulle vanhat laakerinsa :-)

Nyt voisin mennä nukkumaan, koska on ollu pitkä päivä musaopistolla ja huomenna jatkuu samoissa merkeissä klo 12-15. Ihan kivaa, mutta kaipaisin enemmän aikaa vedellä sikeitä!

Muistakeehan kysellä vielä täällä, jos joku askarruttaa, tai vaikka ei askarruttaisikaan pahemmin :-D Palaillaan huomenna niiden meikkivideoiden kera!

9 comments:

  1. Anonymous10:36 pm

    magee!! oikeesti ihan sika kiva :)

    ReplyDelete
  2. Aika leveet trukit =o. mut siisti dekki on

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    jeezjeez :-)

    ANNNAH
    joo katottii kans markuksen kaa vähä ihmeissää noita :-D mut kattoo nyt et mite noiden kaa käy!

    ReplyDelete
  4. Iha järjettömän hieno! :o ois kiva jos laittasit vähä enemmä sitte tulevaisuudes noita sun skeittailu juttui ja kertosit mite oot edenny :)

    ReplyDelete
  5. SANNI
    juu kyllä varmasti tulee kesällä sit paljonki kaikkee skedeemiseen liittyvää! :-)

    ReplyDelete
  6. jjuuuu mäki haluun nähä miten etenet sun rullailussa =) ! Itel lähti hyvin se temppuilu olliel käyntiin sen oppii jossain 2 tunnissa ku vaa jaksaa vääntää ! ei se oo niin vaikeeta mitä luulis. Ja tosi jees toi dekki :)

    ReplyDelete
  7. EMILIA
    joo no tota kaikki mulle just on hokenu, et ollien oppii helposti jos vaan jaksaa yrittää :-D täytyypä siis jaksaa :-)

    ReplyDelete
  8. SONJAI
    eiks ooki! :-)

    ReplyDelete