Feel the evening breeze caress your smile


Röyksopp - Vision One

Päässä lyö vähän tyhjää tän kirjottamisen suhteen, mut koitetaas nyt sit kuitenki pitkästä aikaa :-D Oon ihan unohtanu mitä tää normaalien postausten tekeminen on ku oon vaan tehny kaikkee erikoista teille! Vastauksia tulee sit lisää huomenna, mut tänään mä pidän vähän taukoo niihin vastailemisesta.

Melina on ollu meillä nyt koko viikonlopun ja on vielä huomiseen neljään asti ja oivoi kun on ollu kivaa! Oon tuhlannu taas mun rahat ihan kokonaan, mutta mulla ei nyt oo toisesta ostoksesta vielä kuvia ku se on parhaillaan mun päällä. Koitan ottaa ens viikolla ja laittaa tänne bloginki puolelle :-)

Nää tän postauksen kuvat on häiritsevän korupainotteisia, mutku Melina omistaa kauheesti kivoja koruja, joita oli mukava kuvailla ku ei oikeen inspannu mikään muu. Omasta naamasta ei oo kuvia ollenkaan ku näytän taas ihan paskahalvauksen saaneelta, kuten aina :-D Keskiviikkona mä muuten meen vaalentamaan nää mun hiukseni kampaajalle ja oon ihan paniikissa! Tälleen btw. Ja Melinastakaan ei oo kuvia (paitsi sen kädestä) ku se menee piiloon aina ku kameran suuntaa sitä kohti. Mur!

Ja tosiaan tossa nyt on toinen ostos, jonka tein ekassa kuvassa. Eli viiksikoru Seppälästä ja makso 3,15€, me likey!

Nyt me varmaan jatketaan tätä armotonta lagausta ja silleen, koska ei mulla varmaan oo tän kummempaa asiaa teille. Palaillaan sit huomenna uuden vastaussatsin kanssa!

IMG_4762IMG_4757IMG_4769IMG_4777IMG_4782IMG_4787IMG_4788

14 comments:

  1. uii tykkään noista kuvista!

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:23 pm

    toi ristisormuus ♥ mistä?

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    siis jos tarkotit tota kahensormen ni se on ginasta :-)

    ReplyDelete
  4. Olin just tulossa kysymään mistä ristisormus on ostettu :D

    Hienoja kuvia!

    ReplyDelete
  5. valtavan kauniita nuo kaksi ensimmäistä korua. :) tuo kallokoru kelpaisi miunkin korurasiaan!

    ReplyDelete
  6. Ui, mullakin on tuo sama viiksikaulakoru jonka ostin vähän aikaa sitten Seppälästä. :)

    ReplyDelete
  7. INSANITY
    ne on! pitää varmaan käydä ostamassa toi kallokoru mullekin, kun bongasin niitä tänään ginasta monta kappaletta!

    ELSKUUU
    se on tosi söpö! :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:19 pm

    ai onks tuo kallokoru ginasta? oioi! :>

    ReplyDelete
  9. ANONYYMI
    juu on :-)

    ReplyDelete
  10. miten saat ton tekstin otsikon keskelle? tai siis mistä sieltä hmt-linkkien joukosta :--D kun oon yrittäny mutten oo saanu mitenkää sitä

    ReplyDelete
  11. ja niin niin oot oikeesti tosinätti aj en yritä mielistellä :--) tää on tällähetkellä yks mun lemppariblogi ja rakastan kuvaustyyliäs ja lisää vaan videoita (:

    ReplyDelete
  12. GEISTERFAHRER
    monilta löytyy se kohta kai html-koodista valmiiks mihin se pitää muuttaa, mutta multa ei ainakaan löytyny. jos et löydä ni tuu kysyy uudestaan ni koitan neuvoo sit miten ite löysin sen :-D mut siis sieltä post kohdan alta etit sellasen post-title kohdan ja siel pitäs lukee jossain text-align: left
    eli muutat sen leftin centeriks :-) mut jos et löydä tollasta text-align ni sit kysy uudelleen ni koitan neuvoo :-D

    ja kiitos! hirmu kiva kuulla, et tykkäät :-)

    ReplyDelete