Reisen, Zeit, Medizin, Unterhaltung


Kraftwerk - Computerwelt

Kriiseilen tässä tulevaa koulu-uintia, joka kummittelee ei ens vaan sitä seuraavalla viikolla... Mä en oo käyny muistaakseni kahteen vuoteen kertaakaan uimassa, korkeintaan kerran :-D Multa löytyy tasan yhdet bikinit ja ne ei oikeen pysy päällä matkaa uidessa... Ja matkaahan mun just täytyy uida, koska meiän ihana liikkamaikka ilmotti mulle, etten pääse peruskoulua läpi, jos en käy todistamassa sille, että osaan uida sen jonku tietyn matkan. Ei helvetti... En joo osaa uida, kun oon tossa 10-13-vuotiaana uinu kaks kilsaa viikoittain. Joo'o.

No, ensinnäkin mua oksettaa pelkkä ajatus puolialastomana kekkuloimisesta jossain hikisessä uimahallissa. Ja sit mulla ei tosiaan ole niitä bikineitä. Tai sellaset siis löytyy, jotka valahtaa ekan minuutin aikana johonkin navan tienoille :-D Että jos nyt en kuitenkaan niitä laittais...

Keräsin tässä nyt sitten kollaasiin muutamia söpöjä yksilöitä. En kyllä tiedä, että pysyykö noistakaan mitkään mun päällä... Toi bandeau-malli ei oo kaikkein osuvin mulle, mutta kun ne miellyttää silmää eniten. Murrur :-( No, täytyy varmaan lähtee ens viikolla shoppailemaan... biksuja?! Apua, siitä tulee maailman epämiellyttävin ja kyynelten täyteisin shoppailureissu ikinä. Wish me luck...

kollaasi19

Kaikki biksut H&M:ltä.

9 comments:

  1. Anonymous2:58 pm

    vähänkö kivoja noi kaikki! ja heei älä stressaa! oon varma, että oot tyyliin teidän luokan hoikin kun oot nuin ihanan kaponen! <3
    ps. haluisin olla sä!

    ReplyDelete
  2. Joo shieet munki pitäs ostaa uudet ku vanhat menny pieniks ku nii ahkerasti oon käyny uimas... .D ja oi mums noi vikat on ihunat ♥ .)

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    no kyllä stressaan! ja vaikka kaikki muut ois mua 500 kertaa lihavempia ni mä tuntisin silti oloni inhottavaks :-D ja etkä haluais, minuna oleminen on välillä vähän rankkaa :-D

    APA
    joo ollaan maailman ahkerimpii uimareita skyl... :__D yhyy kuolen sinne :-(

    ReplyDelete
  4. Joo sama... ja sit viel on kivaa ku kunto on tippunu iha reilusti alas ni se on varmaa se 25 metrii minkä jaksan uida ja sit hukun sinne jonnekki <3

    ReplyDelete
  5. APA
    no mä kyl veikkaisin et jaksan ihan kevyesti uida sen mitä pitää mut swää silti :-(

    ReplyDelete
  6. Nii... mielenosotus tästä tulee!

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:20 pm

    Mitä kummaa? Oot ihan helvetin laiha (ota tää kohteliaisuutena!), mikset voi käydä koulu-uinnissa? Älyän kyllä, jos sellaset hylkeet ei viitsi pukea bikineitä päälleen ja mennä yleiseen uimahalliin (anteeksi kun olen näin ilkeä), mutta tuommoset mallinvartaloiset kuten sinä, wut?! Hei nainen, sun minäkäsitys on pahasti vinksallaan kyllä nyt jos luulet olevasi jotenkin läski!

    ReplyDelete
  8. ANONYYMI
    joo, mun minäkäsitys on ihan pielessä, tiedetään... montahan kirjotusvirhettä tähän tulee ku oon vähän kännisöö no mut joo :--D mut siis en pidä itteäni laihana vaikka kuka muu pitäis ://

    ReplyDelete