The rain, the rain, the rain is falling down


Mew - The Zookeeper's Boy

Mulla tulee joka kerta itku, kun kuuntelen tätä biisiä. Muistan Mewin keikan. Muistan bussimatkan sen jälkeen kotiin, kun kuuntelin kaikkia niitä biisejä täysillä ja itkin. Mä haluisin sen päivän takasin...

Mutta joo, mulla alkaa nyt vihdoinki olla noi yhteishakuasiat kondiksessa! Tunnen suurta helpotusta siitä, että asiat alkaa olla järjestyksessä eikä mun pään sisällä oo enää pelkkää kaaosta liittyen noihin lukiovalintoihin ja muihin. Eilen siis tuli tosiaan tehtyä se yhteishaku. Ja tänään oon koko aamun täyttäny ainevalintakortteja ja Sibiksen omia papereita. Jeesjees :-D

Tällasen nelikon pistin sitten hetken harkinnan jälkeen:

1. Sibelius-lukio, musiikkilinja
2. Sibelius-lukio, yleislinja
3. Oulunkylän yhteiskoulu, lukio
4. Alppilan lukio

Nyt pitäs vielä viimeistellä muutama kohta tohon mun hakemukseen, joka on tota Sibiksen musalinjaa varten. Piti tos vääntää joihinki "musiikillinen elämäkertasi "-kysymyksiin vastauksia ja ei kyllä ollu maailman helpointa... No, sain mä nyt jotain sinne heitettyä ja ihan tyytyväinen jopa oon! Totesin myös laskeneeni mun keskiarvon jotenki pieleen tossa pari viikkoo sitten ja se olikin vaan 8,6. No mut ei siinä mitään, ehin vielä nostaa sitä, jos siltä tuntuu...

Nyt mun pitäs siivota koko kämppä eikä yhtään huvittais... Ois noita bilsan juttujaki ihan kivasti tehtävänä, joten niitä sit varmaan jossain vaiheessa tätä päivää kanssa. Onneks meiltä löytyy ihan kauheet määrät jäätelöö, joten voin rentoutuu aina välissä sen parissa sitte :-D

Nyt voisin ehkä alotella tota siivoomista... Eka voisin heittää vaik vaatteet tost lattialt kaappiin, etten imuroi niitä samalla... Mut joo, rentoi sunnuntait teille! 

IMG_4122IMG_4121IMG_4113IMG_4098

2 comments:

  1. Anonymous3:53 pm

    ihania kuvia! ja onnee noiden lukioiden kanssa :) toivottavasti pääset mihin haluut!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    kiitti paljon! :-) täytyy tosiaan toivoo...

    ReplyDelete