Rahaa männöö, mut rahaa ei tule!

kollaasi20

Huomenna olis tarkotuksena kävästä Sellossa poistamassa pari elintärkeetä juttua, jotka on huudellu mulle tässä jo jonki aikaa aika kutsuvasti :-D

1. Uus flanu ois kyllä tosi tarpeellinen. Eli ei tarpeellinen vaan muuten vaan kiva :-D Logiikka toimii... No mut anywayz toi JC:n versio houkuttelee hinnastaan huolimatta ja se varmaan lähteekin messiin, jos kokoja löytyy.

2. Uus kulmakynä ois aika välttämätön, kun vanhaa on hankala pitää kädessä ku se on ehkä sentin pitunen. Ihan oikeesti siis tarpeellinen ostos.

3. ja 5.Uudet kuulokkeet on välttämättömät, koska vanhoista kuuluu pelkkää rätinää ja suhinaa atm... Mut nää kesti kaks vuotta! Itse asiassa kuukauden yli. Miten kaikki muut onnistuu rikkoo kuulokkeensa heti ja mulla kestää ikuisuuden vaikka tehokulutankin näitä esim. nukkumalla joka yö nää kuristuneina mun kaulan ympärille? :-D Mut siis kuitenkin, Urban Earsin kuulokkeet lähtee tällä kertaa messiin. En oo vielä päättäny mallia enkä väriä. Kaikki värikkäät houkuttelis, mut salee jänistän huomenna ja ostan valkoset tai mustat... No mutku noita on niin hankala sit yhdistellä vaatteisiin! :-(

4. Uus meikkivoide on kanssa pakko saada, kun vanhasta saa nuijia niitä rippeitä ulos ihan hartiavoimin!

6. Oon kuullu niin suurta hehkutusta ja ylistystä tosta Lumenen kulmavahasta, joten pakko testata nyt onkse oikeesti niin hyvää. Odotukset on ainaki korkeella.

7. Mulla on joku pakottava tarve haalia arskoja kaapit täyteen... En ees omista atm ku kolmet, joten siks tää ois ihan hyväki ostos. Noi on H&M:ltä, mut saattaa olla tietty, että messiin tarttuu jotku muut yksilöt... Tai sitte ei mitkään :-D Riippuen vähän siitä, suostuuko mutsi sponssaamaan noihin meikkeihin rahaa...

Ps. Nukkuminen on yliarvostettuu... Hyvinhän tää valvominen taas multa sujuu ku rutiinit löytyy vanhastaan :-D

4 comments:

  1. Tuo meikkivoide tos kuvas on sairaan hyvä, mullaki sitä :)

    ReplyDelete
  2. ALIIISA
    hei kiitti paljon ku sanoit! mä olin nimittäin vähän kahen vaiheilla ku mua epäilytti ton tosi halpa hinta :-D mut jos se kerran on hyvää ni nyt voin sit ostaa sen :-)

    ReplyDelete
  3. mulla pinkit urbanit (---:

    ReplyDelete
  4. ELIIS
    no mua houkuttais ihan sikana kaikki noi ihanat värilliset mut sit ku ois jonku muun värisii vaatteita päällä ni yhyy :-( siis jos ottaa tollaset isot, eihän nappikuulokkeil oo niin välii...

    ReplyDelete