Pari hassuu paitaa

Päätin nyt tulla vielä esittelemään Unskan tilauksen, jonka kotiutin tänään postista :-) Oon ihan hirmu tyytyväinen ja materialismionnellisuus kukkii vaihteeks! Ja toi kaks arkipäivää kestäny toimitus oli kans ihan kivaa vaihtelua esim. Hennesiin, josta saa odotella niitä paketteja kuukausia!

Mutta joo, tässä nyt pitemmittä puheitta ne ostokset:

IMG_4674

CTRL:n Dixie t-paita 29€ 15€

IMG_4676

Melodican Knives t-paita 29€

Semmosia. Oon tosiaan ihan rakastunu vaihteeks ja vähän huolissani mielenterveydestäni ku paijailin noita tossa äsken semi rakastavin elkein :-D Viekää mut hoitoon...

Sit voisin vielä hehkuttaa, että sain tänään ussan kokeesta 10-! Hehez, multa puuttu puol pistettä täysistä pisteistä... Että samalla myös vähän vituttaa ku en tienny moraalista tarpeeks :-D No, ehkä mä nyt lopetan tän itteni ruoskimisen parempiin suorituksiin ja toteen, että 10- on ihan hyvä numero... Joo, perfektionismi on kivaa, eiku...

Mut eipä mulla nyt muuta. Muistakaahan kysellä ahkerasti täällä!

13 comments:

  1. Anonymous10:12 pm

    punaniska

    ReplyDelete
  2. oii ihania vaattteita ! rakastan sun tyyliä kirjottaa muuten (: ja blogista on tainnu tulla yks mun lemppareista, ellei sitten iha lemppariki! :)

    ReplyDelete
  3. hahaha toi mielikuva susta paijaamas noita paitoja ;D ps CTRL<3

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    :-D

    SESILIA
    voi kiitti paljon! :-)

    DIIBE
    hehez :---D ja CTRL on rakkaus ♥

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:28 pm

    ihania paitoja!! melodica ja ctrl = ♥
    ja hitto oot hyvä koulussa :O jaa mulle osa sun fiksuutta, jooko? :D

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    melodica ja CTRL on todellakin ♥!
    hahah, en jaa :-D en pärjäis muuten ite mitenkään :-(

    HENNOAA
    hihi :-)

    ReplyDelete
  7. hei mistä noit melodican paitoi voi tilata ku mä en oo ainekaa löytäny :o

    ReplyDelete
  8. ALIIISA
    unskalta ainaki löytyy :-) eli siis tuolta:
    http://www.unionfive.fi/

    ReplyDelete
  9. joo eihän sitä fiilinkiä voita mikään ku tulee ihania vaatteita postissa ! :)

    http://se8-emilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. EMILIA
    ihan oikeessa oot! :-)

    ReplyDelete
  11. Kiva blogi! Sait uuden lukijan (x

    Käy kurkkaamassa myös mun blogia jos haluat <:
    http://pocketxfullxofxsunshine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. TANJAU
    kiitsa! :-) ja juu käyn toki kurkkimas!

    ReplyDelete