Joku saa tietää kuitenkin


Jätkäjätkät - Joku saa tietää

Saitte mut eilen hymyilemään oikeen leveesti rankan päivän jälkeen, kun olitte ylittäneet ton kuudenkymmenen lukijan rajan täällä Bloggerin puolella. Sanottaisko näin, että en olis ikinä tätä alottaessani uskonu, että ees tällanen määrä ihmisiä kiinnostuis tästä! Okei, toi mun alotus oli ehkä vähän eri luokkaa ku nykynen taso... :-D

Kun tosta alotuksesta nyt muuten tuli puhetta, niin voisin siitäkin muutaman sanasen sanoa. Oon miljoona kertaa kattonut hirveän häpeän kourissa noita ekoja postauksia, mutta en vaan oo pystynyt poistamaan koko blogista yhtäkään postausta. Jotenkin mä haluan, että noi kaikki jutut jää mulle itelleni muistoks! Mutta haluisin kyllä piilottaa ne kaikilta muilta... :-D Mutta ehkä mä kestän! Ehkä tekin näätte sitten niistä sen, millä kaikilla tavoin oon kehittynyt tän homman aikana.

Sanon vielä, että kehittelen jotain kivaa yllätystä teille, kun toi 70 lukijaa täällä Bloggerissa männöö rikki! Joku pyyteli multa Formissa kysymyspostausta, mutta en nyt tiiä olisko sille kysyntää, kun multa toi Formspring kuitenkin löytyy. Sanokaa te, että oisko sellanen mieluinen sitten, kun se 70 lukijaa menee rikki? Muita mahollisuuksia keksin ite lisää, mutta tietysti aina saa ehdottaa ja toivoa kaikenlaisia postauksia mitä vaan mieleen tulee! Toteutan mielellään jotain toiveita, jos vaan mulla on mitään mielenkiintoa/taitoa sellasen tekemiseen!

Nyt mun pitäis olla kovaa vauhtia lukemassa jo historiaa huomista koetta varten. En vaan saa taas alotettua... Voisin ehkä tehdä aluksi vähän läksyjä, jos pääsisin siten kiinni koulujuttuihin. Toiveajattelua... Mutta oon kyllä ihan rauhallisin mielin (vielä), koska tunnen hallitsevani yleisesti jo noi asiat, mutta kaikki vuosiluvut ja muut nippelitiedot vaatii vielä harjottelua. Ja sen aionkin tänään siis tehdä! Jos saisin ton hissan seiskan vaikka nousemaan kasiin...

Tein muuten äsken mun braavuria eli kaakaojauhe-sulatettusuklaa-kahvia :-D Ihan sika hyvää, jos ei lasketa sitä smäigää, joka sinne pohjalle jää :-D Tai onhan sekin hyvää, mutta pikkasen ällömakeeta... Tohon siis pistetään ronskisti vaan kahvia (ite käytin cappuccinoa pohjana), kaakaojauhetta, tilkka maitoa ja sulatettua suklaata vapaalla kädellä. En ite ainakaan kattonu mitään tiettyjä lusikallisia, vaan heittelin kaikkea sekasin surutta. Ja hyvää tuli!

Nyt siirryn niiden koulujuttujen pariin ja jätän koneen auki, jotta voin välillä vähän levähtää... Auts, ei ehkä maailman paras idea mut tuntien! Kohta löydän nimittäin itteni tästä ihan iloseen dataamasta... Mutta nyt mä oikeesti menen. Morjenttes!

IMG_3630IMG_3602

4 comments:

  1. Anonymous4:45 pm

    onnea huomiseen hissan kokeeseen! hyvin se menee :) ja jos ei mee niin aina voi uusia! :DD

    nam! toi sun bravuurikahvi kuulostaa ihan sika hyvältä! täytyy kokeilla!!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    kiitoksia! sitä tarvitaan :-D mulla on kauhee ulkoo opettelu tässä just käynnissä...
    ja totta, jätän mielummin vaik tyhjän paperin ku vetäsen jonku kutosen siitä!

    se on ihan sika hyvää! kunhan lisää semi maltillisesti noit suklaajuttui sinne :-D mul tulee välillä ihan ällömakeeta. siks kannattaa ehkä käyttää tummaa suklaata, ku se ei ainakaan mun mielestä oo niin makeeta!

    ReplyDelete
  3. oioi toka kuva on hirmuisen ihanan värinen :))

    ReplyDelete
  4. METROPHILIA
    kiitsa beibe! ♥

    ReplyDelete