Ihan vitun jepa, eiku?

On tää kipeily niin kivaa... Oon hengannu koko päivän jossain Markuksen jättimäisessä Sibelius-paidassa ja pipo päässä :-D Että joo... Tunnen itteni tosi kauniiks ku katon noita kuvia... Naat. No, kai mä voin vilauttaa teille vähän tätä karua todellisuutta taas... Meikitön minä, ah ja oi.

Mun pitäs tehä ihan törkeesti kaikkii rästejä, mutta en mä vaan saa aikaseks... En onnistu ees kysyy, et mitä kaikkee on tehty, vaikka tekstaan tälläkin hetkellä Apan kanssa :-D Tiiän, että masentuisin vaan kun saisin tietää... Nyt voin sentään sanoa itelleni, että en mä tiedä ni en voi tehä!

Nyt voisin vaik hakee vähän jätskii ja pistää elämän risaseks. On muuten varmaan fiksuinta ikinä, kun ottaa huomioon tän mun kurkun kipeystason, joka lähentelee jotain ennätyksii... No mut kerrankos sitä vaan eletään!

IMG_4222IMG_4204

6 comments:

  1. Anonymous3:13 pm

    AAA OOT IHAN SIKA KAUNIS!! oikeesti et ees tarvis mitään meikkii... korkeintaa vähä kulmakynää ja tyyliin meikkivoidetta, mut silmämeikkii et tosiaan tarvis!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    voi kiitos kamalasti! :-) en kyl oo oikeen samaa mieltä, mut piristit kummasti :-D

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:14 pm

    oot prettyy!

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    höpöhöpö en oo :-D mut kiitsa kuitenki :-)

    ReplyDelete
  5. Löysin tossa just vähä aika sit sun blogin ja tää on iha sikke muksa ! Ja nätti oot kans juu !

    www-a-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ALIIISA
    kiitti hei! :-)

    ReplyDelete