Coolio!

Hei nyt on pakko sanoo, että kiitos ihan kamalasti! Teitä on tullu taas mukavasti lisää tässä eilisen ja tän päivän aikana :-) Taisin lupailla jotain ylläriä sit ku menee 70 lukijaa Bloggerin puolella rikki. No, eilen meni ni teen varmaan huomenna vähän videoo teille :-D Huhhuh, pitää keksii jotain mielekästä puhuttavaa...

Kävin tänään nyt hakee kaikkee ihanaa Sellosta. Ette voi ikinä arvata, miten ihanaa on popittaa ihan sika kovalla Pendulumia näillä mun uusilla kuulokkeilla!! Näissä on ihan sika hyvät bassot ja mun koko pää jytisee :-D Ja muutenki saundi on niin paljon parempi ku jossain kämäsissä iPodin kuulokkeissa, joita oon käyttäny kaks vuotta... Mutta siis i'm in love!

Mä en oo tehny tänään mitään rästejä ja eilenki jäi vähän kaikki kesken. Että voisin nyt rientää vähän äkkiä tekee jotain. Mulla on ehkä huomenna saksan koekin enkä oo lukenu. Hitto! Tuun varmaan vielä illemmalla heittää muita kuvia, joita räpsin tossa matkalla sinne Selloon, mutta nyt pistän noi ostokset vaan tähän ja painun koulujuttujen pariin.

IMG_4378

Urban Earsin kuulokkeet från Clas Ohlson 24,90€ (Sellon Sembalot-tarjous)

IMG_4375

Flanu från JC, 34,90€

IMG_4369

Leggarit från JC, 14,90€

IMG_4379

Från Ninja:
Lasit, 10€
Pöllökoru, 10,90€

IMG_4381

Från Sokos Emotion:
We Care Iconin meikkivoide, 8,90€
Lumenen kulmavaha, 8,20€
We Care Iconin kulmakynä, 4,90€

11 comments:

  1. Hei mäki oon jääny koukkuun tähän blogiin ♥ Olis kiva jos voisit tehä postatusta tai sit vaan vastailla tähän jos kiinnostusta ei muilta tahoilta löydy, mutta että miten sä oot saanu näin paljon lukijoita? Miks niitä nyt niin superisti rytisee? Onks sulla jotain kikkoja? :D Toki siksi että sulla on näin hyvä blogi, mutta muuta? :)

    ReplyDelete
  2. oi että, oot ostanu todella kivoja juttuja ! :---)

    ReplyDelete
  3. ROSA
    hei kiitti paljon! :-) tota... en oikeen tiiä ees :-D ihan nää perusjutut, että klikkaa ittensä lukijaksi moniin blogeihin ja kommentoi paljon ni kyllä sitä kautta tulee kattomaan joitain :-) ja sit oon mainostanu aina välillä demissä jos on tylsyys iskeny :-D mutta ei mulla mitään erityistä kikkaa oo!

    SIILIRITARI
    jee, mäki tykkään! :-)

    ReplyDelete
  4. Hei tosi kivsu toi flanu ja noi leggarit <3 tykkään:)

    www-a-k.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ALIIISA
    mäkin tykkään! :-D surprise...

    ReplyDelete
  6. Tosi kivat ostokset oot tehny!!

    ReplyDelete
  7. AMELIE
    kiitti :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:24 pm

    tiiätkö, oot kehittyny kuvaamisessa ! Sun kuvat on nyt paljon kivempii ku vaikka kuukaus sitten, ja se tekee tästä blogista heti paljon paremman, vaikka tykkäsen mä tästä jo ennenki :--------)
    ihania ostoksia myös !

    ReplyDelete
  9. ANONYYMI
    kiitos paljon kehuista! :-) oon mä iteki jotain pientä kehitystä huomannu. varmaan se on vaikuttanu ku alkanu ite säätelee pikkasen noit asetuksii, eikä oo enää automaattii käyttäny jne :-D

    ReplyDelete
  10. Anonymous3:03 pm

    oijoi! kuuntelen pendulumia? hyväsinä! :DDD oot tyylii ainut tyttö jonka tiiän et kuuntelis pendulumia xcc tääl meil päin vaa pojat kuuntelee :))

    ReplyDelete
  11. ANONYYMI
    oi kyllä! pendulum on rakkaus ♥ ja mä tunnen kyl monia tyttöjä, jotka kuuntelee :-D

    ReplyDelete