UUS TUCCA!

(Seuraa blogiani Bloglovinin avulla Tää täällä, koska Bloglovin jotain vammaa, niin koitan saada sen toimimaan...)

Kyllästyin tänään ihan täydellisesti mun otsahiuksiin, joten kynsisakset pääs ahkeraan käyttöön. Otsatukkahan siitä sitten tuli. En oo ihan vielä päättänyt, että tykkäänkö näistä niin paljon kuin olin ajatellut :-D Mutta yksi ihan parhaista puolista on kyllä aamuherätysten myöhästyminen, koska tätä reuhkaa ei enää tarvi laittaa niin paljoa.

Parin viikon päästä nää on kasvanu jo silleen, että saan halutessani ihan kivan sivuotsiksenkin näistä ahkeran lakan käytön avulla. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että pidän tätä suoraa jonkun aikaa ainakin, koska kaikesta huolimatta tykkään tästä aika tavalla :-D Otan oikeen mielellään vastaan mielipiteitä, että mitä tykkäätte!

Tänään en oo sitten paljoa mitään tehnytkään. Siivosin koko kämpän, laskin matikkaa ja sen sellasta. Nyt pitäis kohta soitella vähän viulua taas ja laulaa bluesia. Hurr, en millään jaksaisi... Sitten voisin myös tehdä jotain mun ja Cissen esitelmän edistämiseksi, mutta kattoo nyt jaksanko ollenkaan.

Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille tasapuolisesti!

IMG_1763IMG_1764IMG_1741IMG_1733

8 comments:

  1. Aivan ihanat hiukset♥ hyvähyvähyvä oon ylpeä susta!!

    ReplyDelete
  2. MILJA
    kiitti! :-) ♥

    ReplyDelete
  3. tosi kivat hiukset ! sopii sulle hyvin :---)

    ReplyDelete
  4. SIILIRITARI
    hihi kiitsa! :-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:27 pm

    mie en kestä : ( ihan epistä, että joku on nuin kaunis! siulle sopii ilmeisesti kaikki maholliset värit ja mallit nuissa ihanissa hiuksissas. ♥ toi otsatukka sopii hirmusen hyvin! ei sais olla kateellinen, mutta pakko se vain on olla, kun oot tollanen ihanuus!

    mie en ookaan ennen kommentoinut, mutta annetaas nyt sitten tulla kaikki, mitä sydämelläni on :----D

    sie vaikutat ihan mielettömän aidolta ja fiksulta ihmiseltä, enkä mie vaan käsitä, miksi sinua on haukuttu nuin paljon?! se on varmaan sitten kateutta, koska en muitakaan syitä keksi.

    siulla on aivan ihana musiikkimaku ja oon niin ilonen, että oot alkanut linkittämään noita kappaleita enemmän! löydän paljon uusia rakkauksia siun ansiostasi : ) kiitos!

    tää siun blogi on ehottomasti yks mun suosikeistani! ellei jopa paras!

    mie oon vähän huolissani susta, kun vaikutat niin alakuloiselta. paljon voimia siulle siis! koeta jaksaa ja muista, että oot aivan ihana persoona! ♥

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    hui että :-O nyt vetäsit kyllä mut ihan hiljaseks! aaaa oot ihanin ihminen ikinä :-D kiitsakiitsakiitsa!! ♥

    en mä osaa sanoa mitään järkevää noin ihanaan kommenttiin :---D kiitän jokasesta kehusta! ja muutenkin siitä, että viittit kirjottaa noin pitkän kommentin :-) hih!

    ei mulla muuta, kuin KIITOS! ♥ pelastit illan :-)

    ReplyDelete
  7. oi vaimoke olet suloinen<3

    ReplyDelete
  8. METROPHILIA
    tsihih kiitsa! ♥ mutta ite oot :-)

    ReplyDelete