Too many things are missing and there's a tear in my eye


The Sounds - Painted by Numbers

Mikähän ihmeen blackout mulla on meneillään, kun inspis on ihan kadoksissa kaikkeen... No, ehkä tää tästä selvii taas. Täytyy toivoa.

Käytiin tänään Markuksen ja faijan kanssa kattomassa meiän yhen 19-vuotiaan perhetutun säveltämä ja ohjaama musiikkiteatteri Kaapelitehtaalla. Saatiin Markuksen kanssa kunnon Ultra Bra-vibat siitä musasta, mutta tykkäiltiin kyllä :-D Oli ihan jees nähdä faijaakin pitkästä aikaa ilman mitään paineita. Saatiin ihan hyvin juteltuakin jotain tyhjänpäivästä. Ehkä meiänkin välit vielä joku päivää lämpenee vähäsen... Paluuta vanhaan ei tuu ikinä, mutta parempi näin ku ei mitenkään.

Markus oli tänään vaihteeks maailman ihanin ja paras isoveli! Miksei se voi olla joka päivä tollanen? :-D No kyllä se melkeen onkin, mut joskus meillä menee ihan täydellisesti sukset ristiin. Jubailtiin kauheesti kaikkee syvällistä paskaa ja heitettiin huonoa läppää :-D Tulin maailman ilosimmaks, kun Markus kehu mun lauluääntä ja sano, että mussa ois helvetisti potentiaalia, jos en jännittäis näin paljoa.

Sain myöskin tänään rahat kasaan, joten 28.3. mut ja Sandran voi bongata Nosturista reivaamasta The Wombatsin tahtiin! :-) Sandra tulee myöskin ens viikonloppuna tänne meille ekaa kertaa ja mua jännittää, miten esittelen mun rakkaan vaimoni äidille :-DD Tai ehkä mua enemmänkin jännittää, että mitä Sandra kelaa meiän surkeen pienestä kämpästä ja äidistä, joka pistää jonkun shown taas pystyyn :-D Oi kyllä, kannattaa odottaa innolla!

Mä kelasin tehdä tässä nyt vielä sen musapostauksen sunnuntai-illan kunniaks. Ois mulla noita läksyjäkin tekemättä, mutta oikeestaan mä ajattelin pitää huomenna vapaapäivän, koska väsyttää perkeleesti ja on vähän kipee olo. Ois ihan jees, kun oon nyt tunnollisesti ollu kuitenki joka päivä koulussa tässä joulun jälkeen ja yleensä oon vähintään kerran kahessa viikossa pois :-D

Mutta mä alan nyt säätämään noiden biisien ja kuvaehdokkaiden kanssa jotain. Laters!

IMG_2143IMG_2388IMG_2365IMG_2376IMG_2391

6 comments:

  1. Anonymous7:36 pm

    uaa markus kuulostaa ihanalta :< haluun samanlaisen veljen!!
    ja jes! musapostausta odotellessa ;-) sun musapostaukset on parhaimpia ikinä!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    haha aw :-D kyllähän se joo aika ihnu osaa olla ♥ ja thankiez! just julkasin, käypä kurkkimassa :-)

    ReplyDelete
  3. Aaaa THE WOMBATS on jotain parhautta. Siellä keikalla itsekkin riehumassa:)

    ReplyDelete
  4. MATILDA
    tuu nykimään hihasta jos näät mua siellä! :-)

    ReplyDelete
  5. no worriez, olen tottunut sekopäämutseihin ja muuhun mukavaan! hihi kivaakivaakivaa ootan sitä sikana :-)))<3

    ReplyDelete
  6. METROPHILIA
    hahah no hyvä :-D ja niin miekin! ♥

    ReplyDelete