NEW YEAR

Nyt on uusi vuosi otettu sitten vastaan aika sekavissa tunnelmissa. Tais mennä vuoden vaihtuminen vähän ohi, kun piti kaheksan minuuttia ennen hyppiä jossain päin Vantaata bussipysäkillä halailemassa ihmisiä, että onnea uudelle vuodelle vaan! Toivon kovasti, että ens vuonna olis vähän enemmän järkeä päässä... :D

Haluun nyt kuitenkin kiittää Ellua, Ch:ta ja Camoa, jotka piti mulle seuraa ja katteli mun itkukohtauksia ja liian syvällisiä keskusteluja suhteellisen ymmärtäväisesti. Taksilla ajaminen (josta muistikuvat on kyllä vähän hämärässä) oli myöskin mukavaa. Ja yöllä mun kanssa samaan bussiin sattuikin yks rakas, joka piti seuraa, kun meinasin nukahdella ikkunaa vasten...

Illan kuvasaldo on lähes oksettavaa, koska suurin osa kuvista on mun omasta kännisestä naamastani, mutta säästän teidät kaikki siltä ja pistän heilahtaneita, mutta sitäkin mahtavampia otoksia tänne! Okei, yks mun naama vilahtaa tuolla, sulkekaa silmät siks aikaa.

Hyvät uudet vuodet vielä kaikille lukijoille! Toivottavasti käyttäydyitte siivommin kuin minä.

IMG_0613IMG_0674IMG_0619IMG_0622IMG_0677

2 comments:

  1. Anonymous2:35 pm

    Hauska, vaikka aika sekava ilta.. ;D Taksia en muista ollenkaan, mut bussissa oli jotkut Simo ja Miikka, joille selitin ties mitä... Toi lattia ja ton talon naapurit tuli mulle vähän liianki tutuiksi.

    Ja muuten, ei oo olemassa liian syvällisiä keskusteluja! :D

    ReplyDelete
  2. ELLU
    mä en edelleenkää jaksa uskoo, et me mentiin sinne alakertaan... =D ja ehkä ei, en oo ihan varma vielä ;D

    ReplyDelete