Voisin lopettaa hillumisen ja olla ihmisiksi

Huh. Kylläpä väsyttää! Olen todellakin loman tarpeessa, mutta vielä huominen täytyy jaksaa... No, kaikki mahdolliset rahasymbolit silmissä pyörien se on vielä mahdollista :__D

Kävin eilen töiden jälkeen ostamassa kaikki joululahjat. Kerrankin onnistuin ostamaan kivoja ja muutenkin onnistuineita lahjoja! Tulin tosi onnelliseks siitä :---) Tosin mua harmittaa pienesti mahdollisuus muutaman ihmisen loukkaantumiseen, kun en heille mitään osta. Nyt vaan on niin, etten anna muille kuin sukulaisilleni lahjoja.

Tänään sainkin sitten ylennyksen postissa! Olin kuulemma lajitellu niin hyvin, että moni ensikertalainen ei oo niin hyvä siinä :---) Pääsin siis istumaan koko päiväks koneelle ja selvittämään vajanaisia ja väärin kirjoitettuja osotteita. Sekin oli puuduttavaa, mutta ehkä pikkusen kivempaa, kuin lajittelu. Nyt vaan särkee päätä aika tavalla ja tässä mä taas istun koneella...

blogi20

Nyt taidan hukuttautua Cissen antaman suklaalevyn kanssa peiton alle katsomaan Bondeja fin-tv:stä. Oon nähny ne melkeen kaikki monta kertaa, mutta aina mä vaan jaksan niitä kattoa! Ne on ihan täyttä paskaa, kyllä mä sen tiedän, mutta sellasta mukavaa hömppää, jonka ajaksi voi heittää aivot narikkaan ja rentoutua. Ja muuten Cisse on ilkeä, kun anto mulle joululahjaks suklaata :---( Enhän mä tietenkään voi vastustaa sitä...

Mutta joo, ei mulla muuta.

blogi19

2 comments:

  1. Oi, oot tosi kaunis (:

    p.s sait uuden lukijan! (:

    -Beea
    //
    www.beea-ireina.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Beea: Oi kiitos! :----))

    ReplyDelete