BOO YOU WHORE

DSC00497

Neljä kertaa päivässä tommosta sidekalvotulehduksen hoitoon. Eli siis silmätulehdus löytyy, AWSUM!! Tätä mä enää tarvitsinkaan... Ärsyttää niin paljon.

En ensinnäkään nää kunnolla, kun toi voide tuppaa jäämään tohon SIDEKALVOLLE vai mikä nyt sitte onkaan (tell me, you smart people...) semmoseks esteeks, että nään kaiken sellasena sumusena ja ku jonku likasen pleksin läpi. Kuulostaapa muuten ihanalta toi kuvailu. Mutta semmosta tää nyt vaan sattuu olemaan.

Mun kurkku on myös tosi kipee ja nyt tuntuu siltä, että kuumettakin löytyisi. On vaan ihan mahdotonta ettiä kuumemittari jostain, minne oon sen viimeksi heittänyt, joten antaa olla. Oon ehkä ilosempi, jos en tiedä ihan kaikkea.

Mun ainoo piristykseni on Ratatat. Tää on ihan mieletöntä musiikkia!!

Ratatat - Loud Pipes

Ratatat - Falcon Jab

En ookaan tänään muuta tehnyt kuin kävässyt siellä lääkärissä, hakenut ton voiteen apteekista, datannut ja fiilistellyt ihan parasta musiikkia. Tekis mieli jäätelöä, mutta meillä ei satu tällä kertaa olemaan :( Join siis glögiä tilalle (ihan sama asiahan ne on, eiku...) ja siinä onkin mun päivän ainoo ateria. Totesin nimittäin vaa'an näyttävän mun mielestä mulle huolestuttavia lukuja...

Mut nyt mä poistun tästä riehumasta ja harmittelen vielä kertaalleen jätskin puuttumista ja silmien kipeyttä ja huonoa näkökykyä, jotka estää leffan kattomista.
MOORJENS kaikki kivikset

8 comments:

  1. Anonymous4:39 pm

    paljon sä sit painat? :(

    ReplyDelete
  2. Anonyymi: Tossa pari viikkoa sitten 45kg, mutta tänään totesin painavani enemmän. Tarkemmin en kommentoi nyt asiaa, mut kerron sitte ku oon takasin tossa 45:ssä :)

    ReplyDelete
  3. Ihan sairaan ihanan näköne blogi sulla! Ja oot iha sairaan sulosen näkönen :D
    Ja harmi tota silmätulehdusta, varmaa kamalinta mitä voi olla!

    ReplyDelete
  4. Jasu: No voi että, kiitos hirmusesti :----) ! Ja se tosiaan on :( En ees muistanu, että se on NÄIN kamalaa...

    ReplyDelete
  5. Kiva ku kävit kommaa (= sul on muuten aaivan ihana banneri ja tosi kivan väriset hiukset, luulin sua jokski about 18v mut sit luin et 15 :D:D + kirjotat tosi selkeesti, ja ooot nättii :)

    ReplyDelete
  6. Sonja: Apua, en voi käsittää miten MUA voi luulla 18-vuotiaaks... :-----D No, ehkä kuvat vääristää :) Kiitos paljon kommentista, se piristi !

    ReplyDelete
  7. kiiiitti sun kommentista! <3 just sellanen blogi haluisin et mulla olis, et lukijat tykkää nähä vähän erilaisii kuvia:) Voi kyl olla et mun ideat joskus loppuu..esim nyt mulla ei oo mitään kuvausideaa:/ mut kiiiitti<3

    ReplyDelete
  8. Haidi: Eipä kestä :-----) Oot kyl onnistunu tosi hyvin :)

    ReplyDelete