I don't know how to tell you this, but... there's a chinese family in our bathroom

Vai että silleen. Heräsin tossa kaheksan maissa siihen, että silmä kiukutteli oikeen urakalla. Ryntäsin vessan kirkkaaseen valoon ja meinasin kaatua lattialle ku sattu se kirkkaus niin valtavasti. Ihan punanen se on, mutta nyt oon saanu sen jo melkeen auki. Villi veikkaus on silmätulehdus, mutta en voi olla varma. Klo 11 on aika terveysasemalle, että toivottavasti ei olis. Ei nimittäin viikon meikittömyys kiinnostais nyt yhtään! Hyi, näytän kuolleelta rotalta :(

DSC00445

Sitten eiliseen. Mentiin äidin kanssa sinne Sibelius-Viulukilpailun vikaan finaaliin ja oli kyllä pettymys, kun kaikki eilen soittaneet finalistit oli aika... jännittäviä? Ihan kauheita tulkintoja Sibben viulukonsertosta. Jouduin melkeen pitelemään korvia... :------D No ei, onhan ne kaikki teknisesti ihan hurjan hyviä, mutta ne tulkinnat ei vaan iskeny ollenkaan.

Olin eilen vasta joskus 23:30 kotona ja olin sillon ihan nukahtamispisteessä. Kaaduin suoraan sänkyyn ja nukahdin varmaan ensimmäistä kertaa kesäloman jälkeen minuutissa. Mutta aamulla odottikin sitten tää kiva silmä-episodi, joka tuli kyllä vähän huonoon saumaan. Tänään olis nimittäin ollut koululla itsenäisyyspäiväjuhlat, joissa mun olisi pitänyt soittaa. No, ehkä orkka pärjää ilman mua tän kerran... Sen lisäks olis ollut kahdet ylppärit, mutta pitää nyt kattoa mikä on mun tuomio, että pääsisinkö kuitenkin edes toisiin.

DSC00449

Nyt lähen sinne lääkäriin, morjens!

No comments:

Post a Comment