Practise makes perfect

Nyt mulla ei oo mitään muuta asiaa, ku aika monta kuvaa, jotka otin tunti sitten. Kävin vähän kävelemässä täällä meidän lähiympäristössä kameran kanssa ja napsin kuvia siinä sitten.

DSC08836

Ei, mun hiukseni ei ole haalistuneet noin pahasti, älkää pelätkö :D En myöskään ole noin kalkkilaivan kapteeni, vaikka ihailtavan kalpeana olen pysynytkin.

DSC08783

Ei, ne ei myöskään ole pinkit päältä. Ihan punaiset on edelleen =D Vaikka olis pinkitkin kivat...... Tai ei pinkit, vaan hattaramaiset vaaleenpunaset Mut nää saa nyt pysyä punasina kyllä jonkin aikaa!

DSC08838

Ja sit mä löysin ihan hirmu hienon ja kivan paikan ihan tosta meiän läheltä. Se oli jotenki epätodellinen. Sellanen korkee kallio, josta on äkkijyrkkä pudotus Vanhankaupungin vedenpuhdistamolle. Oli jotenki ihana vaan seistä siellä. En saanu siitä näkymästä kuvaa, kun aurinko paisto tyhmästi, mutta sain kuvia sellasista pömpeleistä, mitä siellä oli. Ne on spreijattu täyteen graffiteja. Mun mielestä tosi kivan näkösiä :----)

DSC08804

Tosta sain parhaimman kuvan kokonaisuudessaan. Toinen oli kivemman värinen, mut siitä sain auringon takia vaan kahesta eri seinästä kuvat.

DSC08805DSC08806

Sellaset ne.

Ajattelin muuten hankkia ennen joulua järkkärin. Jonkun mahdollisimman halvan ja "huonon" sellasen, koska ei mulla oo rahoja mihinkään über hyvään. Mut onpahan ainakin paljon parempi, kuin toi nykyinen järkyttävyys. Ei mulla olis siihen sinänsä rahaa, mut pakko se on saada. Pihistän pikkasen sitä Nycin kassaa... Mitenhän mun shoppailun käy... No, ajattelin ettiä jotain työtä kevättalveks ja kevääks itelleni.

No comments:

Post a Comment