Hide and seek

Hypetän tässä tulevaa Tallinnan matkaa, joka on nyt varattu. Se tapahtuu siis lauantaina 23.10 ja lähtö on 8:30, paluulaiva kai 19:30 perillä Helsingissä. Olen kuolannut Bershkan sivuilla nyt jonkin aikaa. Tahtoo tahtoo tahtoo. Ja Annakin tahtoo, joten ollaan loistavaa porukkaa varmaan, kun juostaan niitä kauppoja läpi jossain materialismionnellisuudessa.

Puhuin tänään sen kanssa, kun se kyseli noista Tallinnan matkustusajoista, jotta se vois varata sen matkan. Samalla alettiin sitten suunnitella Nycin matkaamme ja kohosin taas johonkin pilvilinnoihin. Miten mä oikeesti jaksan oottaa kesään asti...

Kello on nyt siis 1:45. Ja ei, mua ei väsytä. Ihan oikeesti. Saatan valvoa tänään turhankin myöhään ja olla huomenna ihan järkyttävän pahantuulinen ja väsynyt. Säälin jokaista ihmistä, joka joutuu huomenna kestämään mua. Eniten ehkä mahdollisesti Backstreetin myyjää, joka saa tuta mun raivon, jos Poppy Red on edelleen loppu. Sillon mä nimittäin suutun, ja pahasti, koska mun juurikasvu (joo, tiedän, et se on tyvikasvu, mut kuulostaa mun mielestä tyhmältä, joten käytän väärää sanaa ilomielin) on järkyttävä.

Nyt jatkan lempiblogien vanhojen postausten lukemista. Mikäs sen parempaa tekemistä keskellä yötä... Loppuun vielä kuva eiliseltä. Tai siis teknisesti ottaen toissapäivänä otettu, koska mun tää päivä on jo eilinen. Selkeetä, or not :D

DSC08798

Hyvää yötä, jos meen ees nukkumaan ennen aamua.

No comments:

Post a Comment